Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Avaya Spaces, wielofunkcyjna aplikacja wideokonferencyjna do pracy zespołowej uzupełniona o nowe funkcje, w tym o nowy koncertowy układ ekranu obejmujący nawet 61 uczestników.

Firma Avaya (NYSE: AVYA) poinformowała, że Avaya Spaces, wielofunkcyjna aplikacja wideokonferencyjna do pracy zespołowej w środowisku cyfrowym, została uzupełniona o nowe funkcje. Jedną z nich jest koncertowy układ ekranu, który umożliwia zdalne spotkania z udziałem nawet 61 uczestników. Avaya Spaces pozwala na zdalną pracę z dowolnego miejsca, a dzięki centralnemu zarządzaniu komunikacją głosową i wideo, wysyłaniem wiadomości, czatem i realizacją zadań zwiększa produktywność i zadowolenie pracowników.

 

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Avaya, 57% przedsiębiorstw odczuwa pewne problemy w związku ze zdalną komunikacją. Na rynku pojawiła się ogromna liczba platform i narzędzi do obsługi wideokonferencji. Firmy szukają jednak wszechstronnych rozwiązań ułatwiających współpracę, które są prostsze w obsłudze niż środowiska złożone z wielu aplikacji.

 

 

Klienci i pracownicy potrzebują odpowiednich narzędzi usprawniających pracę zdalną, jak również fundamentalnej zmiany podejścia do używania tych narzędzi. Trzeba odejść od tradycyjnych wideokonferencji na rzecz środowisk współpracy w chmurze działających przez cały tydzień i całą dobę. Za pomocą aplikacji Avaya Spaces firma może sprawnie wykonywać nie tylko codzienne, rutynowe zadania, lecz również nowe i nieplanowane pilne prace, które mogą pojawić się w każdej chwili.

 

“Środowisko biznesowe uległo dużym zmianom. Przedsiębiorstwa, klienci i pracownicy pracują dziś indywidualnie i zespołowo z dowolnego miejsca. Samo umożliwienie zdalnej komunikacji jednak nie wystarczy. Musimy budować nową przyszłość świata pracy.” ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. “Wprowadzając nowe funkcje w aplikacji Avaya Spaces, rozwijamy się razem z klientami. Nasza oferta dostosowuje się do zmian w środowisku biznesowym. Oferuje realne rozwiązania rzeczywistych problemów w każdej branży. Avaya ma wyjątkowe możliwości, aby wprowadzać innowacje ułatwiające współpracę, a tym samym pomagać przedsiębiorstwom różnej wielkości w osiąganiu coraz lepszych wyników.”

 

 

Wśród rozszerzeń wprowadzonych w aplikacji Avaya Spaces znajdują się:

  • Koncertowy układ ekranu obejmujący nawet 61 uczestników w standardzie HD. Osoba prowadząca prezentację jest wyświetlana w większym polu na środku ekranu. Rozwiązanie to sprawdza się znakomicie podczas zebrań wszystkich pracowników lub posiedzeń władz samorządowych.
  • Rozszerzone układy ekranów umożliwiające elastyczną obsługę zebrań różnego typu, takich jak dyskusje panelowe, szkolenia, planowanie projektów i wywiady.
  • Zmodernizowane funkcje kontroli nad pracą w grupie obejmujące różne przypadki użycia. Przykładowo, nauczyciel może umożliwić uczniom przesyłanie prac pisemnych lub prowadzenie rozmów na czacie po lekcjach. Może też wyłączać niepotrzebne elementy, aby uczniowie się nie rozpraszali.
  • Inteligentna moderacja, w tym inteligentne wyciszanie, kontrolowanie kamer i mikrofonów uczestników przez prowadzącego oraz funkcje podnoszenia rąk. Umożliwia ona efektywne zarządzanie sesjami w celu ograniczenia do minimum przerw i zakłóceń oraz utrzymanie poziomu interaktywności zgodnego z wymaganiami prowadzącego.

 

https://itreseller.pl/itrnewvertiv-globalny-dostawca-krytycznej-infrastruktury-cyfrowej-i-rozwiazan-gwarantujacych-ciaglosc-dzialania-przedsiebiorstw-oglosil-nawiazanie-partnerstwa-dystrybucyjnego-z-ingram-micro/