Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Avaya Spaces z technologią sztucznej inteligencji firmy NVIDIA, zapewnia użytkownikom lepszą jakość obrazu i dźwięku oraz wyższa efektywność komunikacji i pracy zespołowej online.

Avaya integruje wydajne technologie sztucznej inteligencji firmy NVIDIA ze swoją aplikacją Avaya Spaces™, aby zapewnić użytkownikom lepszą jakość obrazu i dźwięku oraz wyższa efektywność komunikacji i pracy zespołowej online.

 

Avaya Spaces to kompleksowa aplikacja do pracy w grupie zbudowana w oparciu o komunikator wideo.  System jest używany przez przedsiębiorstwa, szkoły, urzędy i organizacje w niemal 100 krajach na całym świecie. Aplikacja Avaya Spaces pozwala członkom rozproszonych zespołów współpracować bez ograniczeń i zapewnia różne formy kontaktu ― wymianę wiadomości, organizowanie spotkań online, udostępnianie treści, zarządzanie zadaniami i współpracę w chmurze. Ponadto firma NVIDIA poinformowała o udostępnieniu NVIDIA Maxine ― działającej w chmurze platformy, która pozwala na strumieniową transmisję wideo z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Platforma ta obejmuje bogaty zestaw oprogramowania do konwersacji oraz komunikacji audio i wideo, który znacznie polepsza jakość wideokonferencji.

 

 

Miliony użytkowników na całym świecie korzystają ze znakomitych rozwiązań firmy Avaya do ujednoliconej komunikacji i współpracy. Zarówno pracownicy, jak i klienci przedsiębiorstw są z tych rozwiązań bardzo zadowoleni ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor działu produktów w firmie Avaya. NVIDIA jest liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji, a Avaya ma za sobą 20 lat doświadczenia we wprowadzaniu innowacji. Dzięki połączeniu naszych sił możemy zaoferować dostępne w chmurze rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które każda firma może w ekonomiczny sposób skalować, aby sprostać szybkiemu wzrostowi zapotrzebowania na tele- i wideo-konferencje oraz współpracę online w erze zdalnej pracy.

 

Dzięki połączeniu platformy NVIDIA Maxine z aplikacją Avaya Spaces powstało rozwiązanie do obsługi konferencji oparte na sztucznej inteligencji, które wyznacza nowe standardy na rynku. Klienci zyskują takie udogodnienia, jak eliminacja szumów w tle, wirtualne zielone tło ekranu, bogaty zestaw funkcji dla prelegentów (w tym możliwość nałożenia obrazu na treść prezentacji) oraz transkrypcje na żywo ułatwiające rozpoznawanie i rozróżnianie głosów. Technologia NVIDIA GPU Computing i katalog oprogramowania NGC na platformie Google Cloud umożliwiają firmie Avaya udostępnianie funkcji sztucznej inteligencji w sposób ekonomiczny, z możliwością ich skalowania na potrzeby obsługi coraz większej liczby konferencji i innych form współpracy w związku z pracą zdalną. Nowe rozwiązanie znacznie zmniejsza wymagania stawiane urządzeniom użytkowników. Zaawansowane funkcje można udostępnić bardzo dużej liczbie osób, które nie muszą używać specjalistycznego sprzętu, a nawet aktualizować kamer.

 

 

Komunikatory wideo stały się podstawowym narzędziem dla każdego, kto pracuje i uczy się zdalnie ― powiedział Ian Buck, wiceprezes i dyrektor generalny w firmie NVIDIA. Platforma oprogramowania NVIDIA Maxine uruchomiona w systemie NVIDIA GPU Computing w chmurze umożliwia użytkownikom aplikacji Avaya Spaces prowadzenie spotkań online o jeszcze wyższej jakości i efektywności. Funkcje sztucznej inteligencji działające w czasie rzeczywistym pozwalają na transmisję strumieniową do milionów laptopów, tabletów i telefonów komórkowych.

 

Pandemia COVID-19 spowodowała, że rola komunikatorów wideo uległa zmianie. Kiedyś były one używane dość rzadko, dziś korzystają z nich niemal wszyscy przez cały dzień i wiele wskazuje na to, że trend ten się utrzyma ― powiedział Zeus Kerravala, założyciel i główny analityk firmy ZK Research. Badania przeprowadzone niedawno przez ZK Research na temat pracy zdalnej wykazały, że w następstwie pandemii liczba zdalnych pracowników wzrośnie z 22% do 40%, a niemal wszystkie konferencje będą prowadzone przy użyciu komunikatorów wideo. Avaya Spaces to aplikacja do pracy zespołowej, która oferuje znacznie więcej niż połączenia wideo. Sztuczna inteligencja wbudowana w system NVIDIA Maxine polepsza jakość realizowanych spotkań online. Dzięki współpracy z firmą NVIDIA Avaya może udostępnić najnowocześniejsze funkcje sztucznej inteligencji, które zapewnią jeszcze lepszą obsługę ogromnej liczbie użytkowników.

 

https://itreseller.pl/itrnewhuawei-eco-connect-polska-juz-20-pazdziernika-odbedzie-sie-najwieksze-wirtualne-wydarzenie-organizowane-przez-huawei-enterprise-w-polsce-impreza-odbedzie-sie-na-zywo-w-jezyku-polskim-a-do-zgarnieci/