Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Avaya wprowadza do sprzedaży w Polsce platformę Equinox – zunifikowaną platformę komunikacji biznesowej dla cyfrowych przedsiębiorstw.

Firma Avaya, światowy dostawca oprogramowania i usług do realizacji zintegrowanej i cyfrowej komunikacji, poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży w Polsce zunifikowanej platformy do komunikacji dla cyfrowych przedsiębiorstw, Avaya Equinox, która umożliwia komunikowanie się pracowników w spójny i jednolity sposób na wszystkich typach urządzeń: terminalach i salach wideokonferencyjnych, komputerach stacjonarnych i przenośnych, tabletach i smartfonach i bez względu na wybrany kanał komunikacji (wideo, komunikację głosową, chat, współdzielenie treści i plików). Platforma Equinox może też być w prosty sposób integrowana z aplikacjami biznesowymi, co umożliwia wzbogacenie ich o wbudowane funkcje komunikacyjne. Pierwsi partnerzy handlowi w Polsce zostali już nominowani przez Avaya Poland do sprzedaży nowego rozwiązania i wprowadzają je do swojej oferty.

 

Equinox to nowa, innowacyjna platforma cyfrowa firmy Avaya przeznaczona do komunikacji biznesowej. Umożliwia ona jednolite, spójne korzystanie z różnych kanałów komunikacji, takich jak wideo, telefon, chat, współdzielenie treści i plików itp., na wszystkich typach urządzeń: w stacjonarnych salach i terminalach konferencyjnych komputerach osobistych, tabletach i smartfonach. Equinox ułatwia pracę grupową zarówno wewnątrz firmy, jak i współpracę z podmiotami zewnętrznymi – klientami czy partnerami. Dzięki temu pracownicy mogą komunikować się znacznie łatwiej i szybciej, co znacząco zwiększa ich wydajność pracy.

 

Stosowanie w firmie licznych, odrębnych mechanizmów komunikacji – takich, jak telefony, wideokonferencje, emaile, czaty itp. – powoduje, że ich obsługa jest zwykle skomplikowana, niejednokrotnie wymaga przerwania bieżącej czynności i opuszczenia bądź przełączania aplikacji, odnalezienia danych kontaktowych osoby, z którą należy się skontaktować itp., co bardzo komplikuje i spowalnia pracę. Dzięki pakietowi SDK Avaya Breeze™ Client SDK platforma Equinox może być w prosty sposób zintegrowana z dowolnymi aplikacjami biznesowymi firm trzecich umożliwiając wbudowanie w nie funkcji komunikacyjnych dostosowanych do potrzeb różnych branż i różnych grup użytkowników. W ten sposób na przykład w aplikacji do zarządzania firmą może pojawić się przycisk „zadzwoń” umożliwiający bezpośredni kontakt z osobami odpowiedzialnymi za dany obszar funkcjonowania firmy lub dany projekt, umożliwiając natychmiastowe skonsultowanie się z nimi w razie potrzeby. Takie podejście zdecydowanie przyspiesza i ułatwia pracę oraz obniża poziom stresu pracowników.

 

„Komunikacja ery cyfrowego przedsiębiorstwa jest czymś więcej niż tylko połączeniem różnych metod komunikacji i urządzeń oraz uproszczenie dostępu. We współczesnej gospodarce zasadnicze znaczenie zyskuje możliwość pełnej integracji narzędzi do komunikacji z aplikacjami biznesowymi, możliwość ich kontekstowego wykorzystywania oraz swobodnego kształtowania interfejsu użytkownika. Avaya Equinox jest rozwiązaniem korzystnym zarówno z punktu widzenia pracowników, jak i działów informatycznych przedsiębiorstw na całym świecie, oferowanym przez firmę, której wizja, profil i wiedza pozwalają kształtować przyszłość nowoczesnej komunikacji”. – mówi Grzegorz Pieńkosz, inżynier sprzedaży, Avaya Poland.

 

Przykładowe zastosowania platformy Avaya Equinoxróżnych branżach:

  • Sektor publiczny: Platforma Equinox umożliwia łatwe kontaktowanie się z pracownikami, także mobilnymi, oraz ułatwia pracę grupową różnych instytucji. Może tworzyć dodatkowy kanał komunikacji pozwalający np. na koordynowanie działań centrów ratunkowych i zarządzania sztabem kryzysowym. w placówkach służby zdrowia pozwala na komunikację z personelem medycznym czy pacjentami przewlekle chorymi w czasie rzeczywistym. w telemedycynie umożliwia obsługę transmisji obrazu pola operacyjnego czy zdalne konsultacje. Platforma może być również wykorzystana celów edukacyjnych i transmisji wydarzeń wymagających wysokiej jakości Full HD 1080p30 i ogromnej skalowalności – np. strumieniowania i nagrywania posiedzeń rad miasta z możliwością zdalnego uczestnictwa dla 100 tys. obserwatorów.
  • Przemysł: W zakładach przemysłowych Avaya Equinox może zostać wdrożona jako kanał komunikacji z pracownikami terenowymi. Umożliwia również konsolidację i automatyzację monitoringu urządzeń pomiarowych, automatyczne powiadamianie pracowników i menedżerów o sytuacjach wymagających interwencji oraz ostrzeganie sztabów kryzysowych w razie zaistnienia sytuacji awaryjnych. Platforma umożliwia też realizację bezpiecznej komunikacji z innymi firmami, np. partnerami biznesowymi, dzięki możliwości współpracy z praktycznie dowolnym sprzętem konferencyjnym SIP/H.323 oraz bezpłatnym komunikatorem uruchamianym z poziomu zaproszenia kalendarzowego.
  • Firmy wielooddziałowe, pracownicy mobilni: Platforma Avaya Equinox umożliwia efektywną komunikację pomiędzy oddziałami firmy, zdalną pracę na dokumentach i udostępnianie własnego pulpitu przy pracy zdalnej. Rozwiązanie konferencyjne działające w ramach Avaya Equinox jest odporne na wahania jakości sieci i wymaga niższej przepustowości w porównaniu do systemów konkurencyjnych. Jest to szczególnie istotne w przypadku wdrażania w jednostkach zlokalizowanych w miejscu o utrudnionym dostępnie do łączy szerokopasmowych lub w przypadku telepracy.

 

Podstawowe cechy platformy Avaya Equinox:

  • Zaprojektowany z myślą o użytkownikach mobilnych – Jednolity interfejs użytkownika zoptymalizowany pod kątem różnych platform sprzętowych i systemów operacyjnych – w tym urządzeń mobilnych, tabletów, komputerów osobistych, przeglądarek oraz terminali Avaya Vantage – eleganckich urządzenich z dużym, 8-calowym ekranem dotykowym i kamerą, bez żadnych dodatkowych przycisków.
  • Łatwy i intuicyjny w użyciu – Rozpoczęcie komunikacji w dowolnym kanale (audio, wideo, chat, transfer plików czy udostępnianie pulpitu) wymaga naciśnięcia tylko jednego przycisku. Komunikacja może też zostać rozpoczęta na podstawie informacji adresowej w oknie przeglądarki, w stopce korespondencji, adresu email czy też automatycznie w wyniku wykrycia przez system okoliczności biznesowej wymagającej kontaktu.
  • Brak konieczności pobierania oprogramowania: wspólna praca w przeglądarce. – Avaya Equinox oferuje rozbudowane funkcje pracy zespołowej w przeglądarkach obsługujących standard HTML5 (audio/wideo/chat, współdzielenie i przeglądanie plików, moderowanie spotkań). Dzięki wykorzystaniu technologii WebRTC nie jest konieczne wcześniejsze pobieranie jakichkolwiek aplikacji czy wtyczek, co umożliwia łatwe nawiązywanie połączeń nie tylko z innymi pracownikami firmy, ale też z użytkownikami zewnętrznymi, także zapraszanymi ad hoc.
  • Wzrost wydajności pracy i wzmocnienie pozycji rynkowej dzięki inteligentnym rozwiązaniom cyfrowym. – Wszystkie mechanizmy komunikacji i pracy zespołowej dostępne w ramach platformy Avaya Equinox mogą być wykorzystywane w procesach biznesowych przedsiębiorstwa i zostać umieszczone bezpośrednio w aplikacjach biznesowych wspierających realizację procesów lub zapewniających przepływ informacji i zadań. Takie podejście, zgodne z koncepcją przedsiębiorstwa cyfrowego, daje szansę uzyskania wyjątkowej pozycji na rynku dzięki zwiększeniu efektywności wykorzystania czasu i kompetencji pracowników.
  • Zgodność z Avaya Breeze – Platforma Equinox jest w pełni zgodna ze środowiskiem deweloperskim Avaya Breeze, które umożliwia bezpośrednią integrację procesów i systemów biznesowych z warstwą komunikacyjną oraz tworzenie produktów dostępnych w ramach społeczności Avaya SnappStore. Avaya Breeze™ Client SDK, pozwala na pełną personalizację aplikacji komunikacyjnej (w tym ról użytkownika, agenta i kierownika) bądź osadzenie jej bezpośrednio w aplikacji i w odpowiednim kontekście biznesowym.
  • Łatwy dostęp do najwyższej jakości transmisji wideo i audio w wysokiej rozdzielczości, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. -Komunikatory i terminale Equinox w niezawodny i bezpieczny sposób obsługują komunikację głosową i wideo wysokiej jakości. Połączenie można nawiązać z dowolnego urządzenia i z dowolnej sieci, a zdalny dostęp nie wymaga skomplikowanej konfiguracji i zestawiania połączeń VPN. Na wszystkich urządzeniach danego użytkownika klient Equinox ma jeden, wspólny identyfikator, co przyspiesza realizację procesów.
  • Ciągłość komunikacji i efektywne działanie bez przerw – Mechanizmy przesyłania i trwałego zapisywania treści multimedialnych (tekstu, materiałów audio i wideo, obrazów i plików) umożliwiają pracownikom uzyskiwanie dostępu oraz wysyłanie wiadomości przeznaczonych dla zespołu – w czasie rzeczywistym albo w innym, dogodnym terminie.
  • Zmniejszenie złożoności i ograniczenie kosztów użytkowania wielu rozwiązań. – Avaya Equinox to platforma, która łączy różne metody prowadzenia komunikacji zacierając podział pomiędzy komunikacja bezpośrednią i środowiskiem pracy grupowej. Co ważniejsze, pozwala ona na przejście w firmie od komunikacji zunifikowanej do koncepcji przedsiębiorstwa cyfrowego, w którym komunikacja nie jest już odrębnym silosem, lecz jest w pełni zintegrowana z innymi procesami. w ramach jednego, w pełni software’owego i kompleksowego rozwiązania.

 

Oferta i dostępność:

Avaya Equinox już jest dostępna w Polsce. Pierwsi partnerzy handlowi firmy Avaya przeszli już szkolenia i zostali certyfikowani do wdrażania tej platformy. Trwają też już pierwsze wdrożenia tego rozwiązania. Platforma jest oferowana w pakietach, w modelu licencjonowania zależnym od liczby użytkowników, z możliwością subskrypcji lub zastosowania stałej ceny, a także w tradycyjnym modelu cenowym opartym na liczbie jednoczesnych użytkowników w przypadku telekonferencji. Firma Avaya zapewnia też łatwą ścieżkę migracji dla obecnych użytkowników systemów komunikacyjnych firm Avaya i Nortel. Dotychczasowi klienci systemów Unified Communications firmy Avaya otrzymają bezpłatną możliwość korzystania z komunikatorów Equinox po aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania.