Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Avaya wyróżniona po raz czwarty z rzędu w rankingu Aragon Research dotyczącym rozwiązań do ujednoliconej komunikacji i współpracy

Avaya, globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy została uznana za lidera w rankingu The Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration (UC&C) 2021. Ocena opierała się na kompletności strategii i wydajności.

 

Rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS przekształciły tradycyjne spotkania wideo, umożliwiając współpracę w trybie stałej dostępności (always-on). Pomagają one firmom sprostać wyzwaniom dynamicznie zmieniającego się świata, w którym praca odbywa się z dowolnego miejsca i polega na ciągłej, wielowymiarowej współpracy. W miarę jak świat zmierza w kierunku nowych, hybrydowych modeli pracy, Avaya ułatwia współpracę pracownikom z różnych działów i lokalizacji. Według raportu1, którego autorem jest główny analityk Aragon Research Jim Lundy, w ramach OneCloud UcaaS Avaya oferuje szeroką gamę rozwiązań do ujednoliconej komunikacji i współpracy dostępnych zarówno w chmurze jak i w środowisku lokalnym.

 

„Rozwiązanie Avaya Cloud Office™ zaprojektowane przez RingCentral zostało bardzo dobrze przyjęte przez sieć partnerów firmy Avaya. Avaya Spaces® to natywna platforma firmy Avaya, która udostępnia kompletne rozwiązanie do ujednoliconej komunikacji i współpracy wraz z obsługą spotkań, wiadomości i telefonii. Rozwiązanie Spaces jest zbudowane w oparciu o modułową architekturę CPaaS, umożliwiającą przedsiębiorstwom tworzenie złożonych i konfigurowalnych rozwiązań, których potrzebują dla poszczególnych pionów lub przepływów pracy” — powiedział główny analityk Aragon Research Jim Lundy

 

Aragon Research przewiduje, że do 2023 roku „rozmowy człowiek-człowiek oraz człowiek-chatbot będą prawie tak samo popularne”. Avaya wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe na nowe sposoby w swojej platformie OneCloud, aby zapewnić bardziej spersonalizowaną obsługę w danym momencie. Obejmuje to pionierskie wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu zwiększenia wpływu i korzyści płynących z doświadczeń wizualnych, dźwiękowych oraz współpracy w ramach oferty rozwiązań do ujednoliconej komunikacji (UCaaS). Raport zauważa, że „Avaya uczyniła sztuczną inteligencję częścią swojej strategii UC&C, a jej partnerstwo z NVIDIA jest posunięciem, które inni najprawdopodobniej będą naśladować”.

 

 

„Aby firmy mogły odnieść sukces w przyszłości, ważne jest, aby już dziś wykorzystywać nowe sposoby współpracy i kontaktu z klientami i pracownikami” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor Avaya ds. produktów. „Przedsiębiorstwa i ich klienci polegają na rozwiązaniach do współpracy, które są niezawodne, bezpieczne i łatwe w obsłudze, niezależnie od tego, czy pracownicy są w biurze, w domu czy w podróży. Avaya OneCloud odpowiada na potrzeby zarówno pracowników, jak i klientów, ponieważ ich potrzeby są coraz bardziej powiązane i wszystkie przedsiębiorstwa przechodzą na nowe tryby pracy, niezależnie od geografii”.

 

„W obliczu pilnej potrzeby umożliwienia pracy zdalnej na całym świecie jednym z najlepszych sposobów, w jaki przedsiębiorstwa mogą wspierać swoje zdalne zespoły, jest komunikacja za pomocą platformy do ujednoliconej komunikacji i współpracy” — powiedział Jim Lundy, Aragon Research. „Avaya wykorzystuje swoje wysoce elastyczne aplikacje w ofercie chmurowej i jest dobrze przygotowana do zaspokajania potrzeb przedsiębiorstw dzięki coraz szerszej gamie inteligentnych rozwiązań wideo”.

 

Aragon Research Globe to narzędzie oceny rynku, które wizualizuje ocenę konkretnego rynku i działających na nim dostawców przeprowadzoną przez Aragon Research. Aragon Research przeanalizował 16 głównych dostawców na rynku, który skupia się na wszystkich formach współpracy i komunikacji w oparciu o jego trzy wymiary umożliwiające ocenę porównawczą uczestników danego rynku. „Liderzy” to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować.

 

 

Samsung Memory poszerza kanał sprzedaży, od teraz topowe dyski przenośne, karty SD i pamięci USB dostępne będą w sieci autoryzowanych sklepów oferujących sprzęt marki Apple – iSpot.