Avaya z nagrodą Competitive Strategy Leadership Award od firmy Frost & Sullivan za doskonałość w dziedzinie rozwiązań Avaya OneCloud CPaaS.
Avaya, globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających oraz upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała, że otrzymała nagrodę Competitive Strategy Leadership Award firmy Frost & Sullivan za swoje rozwiązanie Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service). W odróżnieniu od aplikacji monolitycznych Avaya OneCloud CPaaS zapewnia spersonalizowaną obsługę użytkowników w czasach rosnącej popularności chmur obliczeniowych.
Frost & Sullivan podkreślił skuteczność strategii Avaya, jej przewagę nad konkurencją, wpływ na klienta oraz siłę marki jako kluczowe czynniki, które zadecydowały o uznaniu Avaya OneCloud CPaaS za lidera. Według przygotowanego przez Frost & Sullivan raportu, Avaya w istotny sposób wyróżnia się na rynku rozwiązań CPaaS, szczególnie w porównaniu do dostawców CPaaS o charakterze transakcyjnym. Obejmuje to ukierunkowanie na przedsiębiorstwa oraz zrozumienie konkretnych wyzwań w różnych branżach, jak również integrację z kluczowymi aplikacjami biznesowymi, a nie nakładanie innego rozwiązania lub usługi na istniejące aplikacje klienta.
„Avaya zintensyfikowała wysiłki w zakresie tworzenia rozwiązań dostosowanych do potrzeb w ramach swojego podejścia Composable Enterprise. Obejmuje to również strategię zapewnienia lepszej obsługi klientów i użytkowników poprzez wykorzystanie swojej szerokiej oferty w dziedzinie komunikacji w chmurze, wybór elementów istotnych dla danego zastosowania lub procesu biznesowego klienta oraz dostarczenie rozwiązania dostosowanego do jego potrzeb” — powiedział Michael Brandenburg, starszy analityk branżowy Frost & Sullivan, Connected Work. „Avaya OneCloud CPaaS to główny element bogatej oferty rozwiązań Avaya do komunikacji w chmurze oraz siła napędowa innowacji wprowadzanych przez tę firmę”.
Avaya OneCloud obejmuje rozwiązania CCaaS i UCaaS zbudowane na platformie Avaya OneCloud CPaaS z wykorzystaniem elementów modułowych, które przedsiębiorstwa mogą rozszerzać, rozbudowywać i dostosowywać do własnych potrzeb. Projekty, których realizacja wymagała kiedyś kilku miesięcy lub lat, dziś zajmują czas liczony w tygodniach, dniach, a nawet godzinach. Avaya OneCloud w wyjątkowy sposób łączy wcześniej odseparowane przepływy pracy pracowników i klientów, wykorzystując platformę Avaya OneCloud CPaaS do poprawy obsługi użytkowników rozwiązań Avaya OneCloud UCaaS i CCaaS.
„Avaya rozumie, że dzisiejsza gospodarka oparta na doświadczeniach wymaga, aby biznes koncentrował się na każdym kliencie. Zapewnia to trwałą przewagę konkurencyjną” — powiedział Simon Harrison, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu, Avaya. „Avaya OneCloud CPaaS udostępnia funkcje, które można szybko dostosować do konkretnych potrzeb w danym momencie. Zwiększa to elastyczność oraz usprawnia współpracę między przedsiębiorstwami, ich klientami i pracownikami. Cieszymy się z wyróżnienia przez Frost & Sullivan i będziemy nadal wprowadzać innowacje w zakresie rozwiązań CPaaS. ”
Badania wskazują, że organizacje stosujące podejście modułowe przewyższają konkurencję pod względem tempa innowacji. Toolwire jest czołowym projektantem platform do nauki opartych na sztucznej inteligencji. Korzysta z rozwiązania Avaya OneCloud CPaaS zarówno wewnętrznie, aby zwiększyć własne możliwości współpracy, jak i jako kluczową technologię w światowej klasy platformie edukacyjnej SaaS, którą dostarcza swoim klientom.
„Dzięki platformie Avaya OneCloud CPaaS i jej interfejsom API Toolwire był w stanie udostępnić nasz ulepszony produkt, Spaces Learning, w ciągu jednej piątej czasu, który byłby potrzebny do stworzenia go natywnie” — powiedział John Valencia, prezes i dyrektor generalny Toolwire. „Dodatkowo Avaya tworzy jedne z najbezpieczniejszych rozwiązań na świecie. Dzięki temu możemy być zaufanym partnerem dla naszych klientów i mieć pewność co do jakości dostarczanych przez nas rozwiązań”.