Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Avaya zaliczona do Major Players (czołowych graczy) w raporcie „IDC MarketScape: Worldwide CPaaS 2021 Vendor Assessment”, co zawdzięcza swojej platformie Avaya OneCloud™ CPaaS.

Avaya została zaliczona do Major Players (czołowych graczy) w raporcie firmy IDC MarketScape 2021 Worldwide Communications Platform as a Service Vendor Assessment. Firma zawdzięcza to swojej platformie Avaya OneCloud™ CPaaS, która umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie i udostępnianie biznesowych rozwiązań komunikacyjnych zapewniających wysoką efektywność oraz wyjątkowe doświadczenia zarówno pracownikom, jak i klientom.

 

Jak czytamy w raporcie IDC, Avaya „ma kilkadziesiąt lat doświadczenia i zapewnia duże możliwości w zakresie wsparcia klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat firma znacznie się rozwinęła. Dziś oferuje bardziej spójną i ściślej zintegrowaną platformę. Avaya posiada ogromne doświadczenie oraz możliwość integracji rozwiązań z platformami ujednoliconej komunikacji (UCC), call center (CC) lub CRM. Avaya tworzy rozwiązania do angażowania klienta przeznaczone dla firm różnej wielkości, z możliwością skalowania stosownie do potrzeb”.

 

IDC przewiduje, że wartość globalnego rynku rozwiązań CPaaS wzrośnie z 4,3 mld USD w 2019 roku do 17,7 mld USD w 2024 r., co oznacza skumulowany roczny wskaźnik wzrostu na poziomie 33%1. Dzięki elementom, które można ze sobą łączyć, Avaya OneCloud™ CPaaS zapewnia przedsiębiorstwom większą elastyczność. Umożliwia rozszerzanie rozwiązań usprawniających komunikację i współpracę, ich efektywne wykorzystywanie i dostosowywanie do własnych potrzeb. Projekty, których realizacja wymagała kiedyś kilku miesięcy lub lat, dziś zajmują czas liczony w tygodniach, dniach, a nawet godzinach. W platformie Avaya OneCloud™ CPaaS wykorzystano ponad 4400 patentów z zakresu polepszania doświadczeń pracowników i klientów oraz transformacji cyfrowej. Dzięki temu jej użytkownicy mogą korzystać zarówno ze wszystkich zalet rozwiązań chmurowych, jak i ze swoich wcześniejszych inwestycji. Wyjątkowe interfejsy API umożliwiają pełną integrację platform z istniejącymi systemami.

 

„Coraz więcej przedsiębiorstw wdraża platformy CPaaS, aby w swoich działaniach uwzględniać wymagania każdego klienta” ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. „Platforma Avaya OneCloud™ CPaaS upraszcza i przyspiesza procesy biznesowe dzięki łatwej integracji efektywnych funkcji sztucznej inteligencji i automatyzacji sterowanej przepływem danych (jako warstwy innowacji) z istniejącymi już aplikacjami. Integracja ta obejmuje pełny zakres funkcji ujednoliconej komunikacji i polepszania doświadczeń klienta. Umożliwia połączenie najwyższej klasy technologii udostępnianych przez cały ekosystem firmy Avaya z innymi znanymi aplikacjami”.

 

„Technologie chmurowe zyskały ogromne znaczenie w branży telekomunikacyjnej. Obniżyły bariery wejścia na rynek, ułatwiły też obsługę i rozszerzanie systemów” ― powiedziała Courtney Munroe, wiceprezes ds. globalnych badań rynku telekomunikacyjnego w firmie IDC. „Platformy CPaaS stanowią połączenie rozwiązań komunikacyjnych i technologii chmurowych. Obejmują platformy programowania oparte na chmurze oraz niezbędne interfejsy programistyczne (API), które umożliwiają programistom łatwą integrację funkcji komunikacyjnych bezpośrednio z aplikacjami i przepływami pracy zarówno wewnętrznymi, jak i przeznaczonymi do obsługi klienta”.

 

Jak wynika z raportu IDC 2021 CPaaS MarketScape, „Avaya ma kilkadziesiąt lat doświadczenia i zapewnia duże możliwości w zakresie wsparcia. Dysponuje ogromnym systemem dystrybucji, obejmującym 2700 partnerów, a jej produkty można zintegrować z ponad 200 rozwiązaniami oferowanymi przez partnerów w dziedzinie oprogramowania i systemów CRM. Firma udostępnia również kompleksowy pakiet usług do komunikacji w chmurze pod nazwą Avaya OneCloud CPaaS”.

 

W omawianym raporcie IDC MarketScape oceniono dostawców platform CPaaS, które umożliwiają świadczenie usług serwerowych w chmurze oraz zarządzanie interfejsami API. Dostawcy takich platform oferują komunikacyjne interfejsy API (standardowo) oraz narzędzia upraszczające proces programowania, wymagane do tworzenia i wdrażania rozwiązań komunikacyjnych w czasie rzeczywistym.

 

 

Lenovo globalnym liderem rynku PC w drugim kwartale 2021 roku. Interesujący remis na miejscu czwartym.