Avaya zdobywa nagrody Metrigy MetriStar Top Provider oraz Customer Sentiment Awards za rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS i CCaaS.

Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała o dwóch nagrodach przyznanych jej przez Metrigy, innowacyjną firmę zajmującą się badaniami i doradztwem strategicznym: MetriStar Top Provider za platformę Workforce Optimization (WFO) oraz MetriStar Top Customer Sentiment za Avaya OneCloud™ UCaaS. Avaya została nagrodzona za osiągnięcia w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań służących do aktywizowania klientów oraz za pomaganie organizacjom w osiąganiu ich celów biznesowych w obszarze przychodów i wydajności.

 

Ocena Metrigy jest oparta na rzeczywistych wynikach dostarczanych przez firmy, które korzystają z technologii obserwowanych w programie MetriStar. Uczestnicy badania oceniają swoich dostawców pod kątem zarówno wskaźników odzwierciedlających korzyści biznesowe, jak i ocen swoich klientów, co pozwala Metrigy zidentyfikować dostawców systematycznie zapewniających swoim klientom odnoszenie sukcesów. Przyznane nagrody podkreślają innowacyjność firmy w obszarze rozwiązań UCaaS i CCaaS oraz jej wysoką ocenę ogólną w oczach jej klientów w porównaniu z konkurentami.

 

Nagroda MetriStar Top Provider za Avaya Workforce Engagement

Badanie „Metrigy CX and Workforce Optimization: 2021-22” wykazało, że w ubiegłym roku 55% organizacji zaczęło korzystać z aplikacji typu Workforce Optimization (WFO), a 79% uznało narzędzia do zarządzania pracownikami za niezbędne do zarządzania zdalnymi zespołami podczas pandemii COVID-19.

 

Avaya Workforce Engagement, wchodząca w skład Avaya OneCloud CCaaS, przynosi wymierną korzyść firmom, które chcą poprawić komfort zarówno agentów, jak i klientów, jednocześnie zwiększając efektywność centrum kontaktu. W raporcie zauważono: „Klienci firmy Avaya odnotowali spadek kosztów operacyjnych o 7,5% — to ponad dwukrotnie więcej od średniej zmiany kosztów operacyjnych w badanych firmach. Klienci Avaya odnotowali również poprawę wydajności agentów o 51,1% w porównaniu do średniego wzrostu o 46,6%. Ponadto klienci Avaya odnotowali wzrost przychodów o 33,7%, poprawę ocen klientów o 50,3% oraz poprawę zadowolenia pracowników o 59,7%”.

 

„WFO obejmuje kluczowy zestaw aplikacji, z których liderzy customer experience korzystają w celu zwiększenia satysfakcji zarówno klientów, jak i agentów” – powiedział Robin Gareiss, dyrektor generalny i główny analityk firmy Metrigy. „Biorąc pod uwagę silną konkurencję, skuteczność firmy Avaya świadczy nie tylko o jej biegłości technicznej, ale także o skuteczności poprawiania wskaźników biznesowych”.

 

Nagroda MetriStar Top Customer Sentiment Award za Avaya OneCloud™ UCaaS

UCaaS jest największym segmentem architektury UC. Wśród firm nadal korzystających z lokalnych platform do realizacji połączeń telefonicznych, prawie 40 procent planuje lub rozważa przejście na UCaaS.1 Rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS zmieniły tradycyjne wideokonferencje w immersyjną, ciągłą współpracę, która pomaga firmom sprostać wyzwaniom nieprzewidywalnego świata pracy z dowolnego miejsca. W miarę, jak świat zmierza ku nowym, hybrydowym modelom pracy, Avaya umożliwia płynną współpracę zespołom złożonym z członków różnych działów i przebywających w różnych miejscach – w sposób, który pomaga uniknąć znużenia rozmowami wideo prowadzonymi za pośrednictwem ograniczonych mało innowacyjnych aplikacji.

 

Avaya uzyskała najwyższy ogólny wynik zadowolenia klientów spośród 15 ocenionych dostawców, otrzymując 3,39 na 4 punkty możliwe do zdobycia. Oceny zadowolenia klientów firmy Avaya wynikały z najbogatszej funkcjonalności oraz najwyższej niezawodności i jakości dźwięku. Avaya znalazła się też w czołówce pod względem innowacyjności. Klienci Avaya wysoko ocenili możliwości tego rozwiązania, a także jego wysoką jakość.1

 

„Wartość nagrody MetriStar Top Customer Sentiment wynika z tego, że opiera się ona wyłącznie na tym, jak klienci oceniają swoich dostawców” – powiedział Irwin Lazar, prezes i główny analityk z firmy Metrigy. „Wyniki firmy Avaya pokazują, że zapewnia ona swoim klientom bogatą funkcjonalność oraz wysoki poziom wydajności, jakości usługi i niezawodności”.

 

„Dzisiejsi klienci są bardziej wyrafinowani niż kiedykolwiek: wiedzą, czego chcą i oczekują, że firmy po prostu zrozumieją i zaspokoją ich potrzeby” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. „Rozwiązania Avaya OneCloud CCaaS i UCaaS to pomost łączący każdy rodzaj doświadczenia, każdej osoby i każdego klienta. Dostarczenie tego, czego potrzebują klienci i pracownicy – i to jeszcze zanim nawet o tym pomyślą – oraz bezproblemowe ich łączenie we wspólną podróż wymaga holistycznego podejścia opartego na sztucznej inteligencji”.

 

 

Smartphony i klasyczne telefony klawiszowe z VoLTE, jako pierwszy w Polsce producent, wprowadził mPTech, odpowiedzialny za takie marki jak HAMMER i myPhone.