AVC Sopot 2025: „To wyjątkowe wydarzenie – nie ma drugiej takiej imprezy w Polsce, gdzie tylu producentów prezentuje rozwiązania. To coś więcej niż katalog – to realne doświadczenie technologii” podkreślił Robert Tomaszewski z iiyama

W trakcie Audio Video & Collaborations 2025, zorganizowanego przez Eurotrend 20 marca w Sopocie, firma iiyama Polska podkreśliła, jak istotne jest bezpośrednie doświadczenie technologii – szczególnie w dobie coraz większych i bardziej zaawansowanych wyświetlaczy.
„Kiedyś, kupując monitor, mogliśmy pójść do sklepu komputerowego, obejrzeć go, sprawdzić martwe piksele, format, jasność. Ale kto dziś wyobraża sobie kupowanie 92-calowego monitora w sklepie stacjonarnym?” – zauważył Robert Tomaszewski, iiyama. – „Dlatego Eurotrend stworzył to wydarzenie – żeby klienci, instytucje i firmy mogły zobaczyć technologie na żywo, w działaniu”.
Na stoisku iiyama zaprezentowano przekrojową ofertę monitorów: od desktopowych z funkcją dokowania, przez interaktywne modele edukacyjne i konferencyjne, aż po monitory przemysłowe i wielkoformatowe do digital signage. Wśród nowości uwagę przyciągał imponujący, 92-calowy wyświetlacz w formacie 21:9, który swoją premierę miał zaledwie dwa miesiące wcześniej na targach ISE 2025 w Barcelonie.
„To wyjątkowe wydarzenie – nie ma drugiej takiej imprezy w Polsce, gdzie tylu producentów prezentuje rozwiązania w jednym miejscu. To coś więcej niż katalog – to realne doświadczenie technologii” – podkreślił Tomaszewski.
Szczególne zainteresowanie wzbudziła seria 39AS – monitory interaktywne z dotykową, wzmocnioną szybą oraz czytnikiem kart NFC, pozwalającym użytkownikowi logować się do monitora swoim profilem. Firma zaprezentowała również modele z light barami, monitory do zastosowań edukacyjnych, reklamowych oraz rozwiązania typu IWB (interactive whiteboard) – wszystkie wyróżniające się doskonałą jakością kolorów.
„Zachęcam do odwiedzenia strony iiyama, przypomnienia sobie naszych produktów i zadania pytań firmie Eurotrend. Mam nadzieję, że nasze monitory będą Wam długo i dobrze służyć” – zakończył Krzysztof Rymkiewicz, Brand Manager iiyama w AB S.A.
iiyama po raz kolejny udowodniła, że technologie wizualne to nie tylko parametry techniczne, ale przede wszystkim doświadczenie użytkownika – a AVC 2025 było miejscem, gdzie to doświadczenie można było poczuć na własnej skórze. Serdecznie polecamy komentarz organizatora wydarzenia Radosława Pałubickiego, CEO firmy Eurotrend, który dziękując gościom za tak liczne przybycie podkreślił „Sopot stał się dzisiaj stolicą AV i nowoczesnej komunikacji”