AVIA Solar i Huawei Polska nawiązały współpracę w zakresie rozwoju projektów fotowoltaicznych dla klientów w Polsce.
Huawei Polska i Unimot Energia i Gaz, spółka odpowiedzialna za markę AVIA Solar w Grupie Unimot, nawiązały współpracę w ramach realizacji projektów fotowoltaicznych dla swoich klientów w Polsce. W ofercie AVIA Solar, która specjalizuje się w projektach PV dla klientów biznesowych, pojawią się produkty Huawei. Na mocy zawartego porozumienia AVIA Solar chce w ciągu dwóch najbliższych lat zrealizować projekty w oparciu o rozwiązania fotowoltaiczne Huawei o mocy co najmniej 100 MW.
Jako AVIA Solar chcemy oferować klientom produkty najlepszych marek, dlatego cieszymy się, że do naszego portfolio dołączą falowniki i pozostałe produkty znanej na całym świecie marki Huawei. To gwarancja wysokiej jakości, która wpisuje się w cały nasz łańcuch kompleksowej obsługi klienta – od momentu nawiązania kontaktu handlowego, poprzez ofertowanie, a następnie wsparcie na każdym etapie procesu i kompleksową obsługę posprzedażową. W skali makro wszyscy przyczyniamy się jednocześnie do realizowania celów wynikających ze stojącego przed nami wyzwania związanego z transformacją energetyczną, dlatego cieszę się, że tę ambitną misję realizujemy z solidnym partnerem.- mówi Piotr Laskowski, prezes zarządu Unimot Energia i Gaz.
Huawei jest w Polsce dobrze znany ze swoich rozwiązań teleinformatycznych, ale mamy też coraz więcej innowacji i inwestycji z obszaru zielonej energii. Jesteśmy coraz silniej obecni na rynku energii odnawialnej, a Huawei Smart PV jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań dla instalacji fotowoltaicznych i ma w Polsce wielu zadowolonych użytkowników. Naszym rozwiązaniom zaufało wiele dużych i średnich przedsiębiorstw oraz konsumentów i chcemy dalej wykorzystywać swoje bogate doświadczenie w zakresie odnawialnych źródeł energii, aby rozwijać sektor energii rozproszonej oraz napędzać rozwój innowacyjnej gospodarki w Polsce- mówi Jackie Zhang, dyrektor zarządzający Huawei Polska.
„Chmura obliczeniowa może pomóc zredukować niepotrzebne koszty” – mówi Paweł Walczysko z AMD.