Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Awans w dziale sprzedaży Sharp Electronics. Mariusz Kowalczyk awansował na stanowisko Senior Partner Account Manager’a i będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sieci partnerskiej Sharp w Polsce.

Z początkiem miesiąca nastąpiły zmiany organizacyjne w działach sprzedaży Sharp Electronics. Mariusz Kowalczyk powiększył dział sprzedaży pośredniej w Polsce.

 

Mariusz Kowalczyk do tej pory pracował w dziale sprzedaży bezpośredniej. Z początkiem miesiąca awansował na stanowisko Senior Partner Account Manager’a i będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sieci partnerskiej Sharp w Polsce oraz przeniesienie najlepszych praktyk, ze sprzedaży bezpośredniej, do działów handlowych Autoryzowanych Partnerów Sharp.

 

„Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie nabyte w dziale sprzedaży bezpośredniej będą dodatkowym atutem dla Partnerów. Zależy mi na tym, aby im pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów oraz przyspieszyć wprowadzanie nowych produktów Sharp do ich lokalnej oferty.” – powiedział Mariusz Kowalczyk, Senior Partner Account Manager.

 

„Dział sprzedaży pośredniej rozwija się bardzo dynamicznie i dołączenie Mariusza do naszego zespołu jest kolejnym etapem realizacji naszej strategii sprzedaży, która – jak widać po danych rynkowych – jest skuteczna. Mariusz posiada olbrzymią wiedzę na temat produktów oraz pracy z klientami końcowymi. Połączenie obu tych elementów pozwoli nam lepiej rozwijać działy handlowe naszych Partnerów, a to przełoży się bezpośrednio na integrację całego portfolio produktów Sharp w ich ofertach.” – awans Mariusza Kowalczyka komentuje także Łukasz Wacławiak, Indirect Sales Manager.

 

https://itreseller.pl/itrnewstartuja-zmiany-w-also-strategia-okreslana-jako-3s-znajduje-potwierdzenie-w-decyzjach-personalnych-firmy-na-czele-kluczowych-dzialow-firmy-stana-doswiadczeni-managerowie/