Awaria T-Mobile dotyka użytkowników w całych Stanach Zjednoczonych
Jak podaje witryna śledzącą awarie, użytkownicy T-Mobile w Stanach Zjednoczonych zgłosili awarie sieci późnym poniedziałkiem, podaje Reuters.
Liczba zgłoszeń awarii T-mobile w ciągu ostatnich 24 godzin osiągnęła najwyższy poziom – ponad 83 000 – około godziny 22:20 ET (0320 GMT), jak doniósł Downdetector.com, który śledzi awarie, zestawiając raporty o stanie ze źródeł, w tym błędów przesłanych przez użytkowników na swojej platformie. Liczba spadła do około 9000 o północy czasu wschodniego.
Amerykański operator bezprzewodowy oświadczył, że pracuje nad rozwiązaniem problemu, który powodował sporadyczne problemy z usługami głosowymi, wiadomościami i przesyłem danych w kilku obszarach. Nie podano, ilu użytkowników zostało to poszkodowanych przez awarię. Nie podano żadnych szczegółów na temat jej zakresu ani przyczyny.
„Nasze zespoły szybko rozwiązują problem przerw w światłowodach stron trzecich, który sporadycznie wpływał na niektóre usługi głosowe, wiadomości i dane w kilku obszarach” – powiedział na Twitterze prezes ds. technologii T-Mobile, Neville Ray.
Downdetector zebrał również tysiące raportów o awariach usług innych amerykańskich operatorów bezprzewodowych Verizon Inc i AT&T Inc. Witryna wskazała ponad 2000 nierozwiązanych raportów o incydentach dla Verizon i ponad 1200 dla AT&T w godzinach szczytu.