Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Awaria T-Mobile dotyka użytkowników w całych Stanach Zjednoczonych

Jak podaje witryna śledzącą awarie, użytkownicy T-Mobile w Stanach Zjednoczonych zgłosili awarie sieci późnym poniedziałkiem, podaje Reuters. 

Liczba zgłoszeń awarii T-mobile w ciągu ostatnich 24 godzin osiągnęła najwyższy poziom  – ponad 83 000 – około godziny 22:20 ET (0320 GMT), jak doniósł Downdetector.com, który śledzi awarie, zestawiając raporty o stanie ze źródeł, w tym błędów przesłanych przez użytkowników na swojej platformie. Liczba spadła do około 9000 o północy czasu wschodniego.

Amerykański operator bezprzewodowy oświadczył, że pracuje nad rozwiązaniem problemu, który powodował sporadyczne problemy z usługami głosowymi, wiadomościami i przesyłem danych w kilku obszarach. Nie podano, ilu użytkowników zostało to poszkodowanych przez awarię. Nie podano żadnych szczegółów na temat jej zakresu ani przyczyny.

 

„Nasze zespoły szybko rozwiązują problem przerw w światłowodach stron trzecich, który sporadycznie wpływał na niektóre usługi głosowe, wiadomości i dane w kilku obszarach” – powiedział na Twitterze prezes ds. technologii T-Mobile, Neville Ray.

 

Downdetector zebrał również tysiące raportów o awariach usług innych amerykańskich operatorów bezprzewodowych Verizon Inc i AT&T Inc. Witryna wskazała ponad 2000 nierozwiązanych raportów o incydentach dla Verizon i ponad 1200 dla AT&T w godzinach szczytu.

 

Rekordowe ISE 2023! Tegoroczna najlepsza w historii.