Badania pokazują, że Samsung jest marką pierwszego wyboru dla Polaków jeśli chodzi o AGD

Jak widać po wynikach badania pt. „Inteligentne urządzenia AGD” przygotowanego przez Grupę IQS* w czerwcu 2023 r., aż 51% Polaków posiada inteligentne urządzenia Samsung, a jednocześnie aż 47% deklaruje, że chciałoby posiadać urządzenia inteligentne właśnie tej marki.

Jak się okazuje, najbardziej pożądanym przez Polki i Polaków inteligentnym urządzeniem jest klimatyzacja, którą chciałby mieć co trzeci badany – dokładnie 34 %. Na drugim miejscu znajdują się czujniki np. wycieku wody.

Natomiast jeśli chodzi o urządzenia AGD to aż 27% chciałoby posiadać lodówkę, 23% odkurzacz, 24% pralkę, a 22% piekarnik. Statystyki te jednoznacznie pokazują, że cenimy smart rozwiązania w sprzętach gospodarstwa domowego, których używamy najczęściej, wykonując codzienne obowiązki. Samsung jest potentatem jeśli chodzi o inteligentne sprzęty codziennego użytku, czego można było doświadczyć choćby na tegorocznej berlińskiej IFA, a co relacjonował z ramienia naszej redakcji Krzysztof Bogacki.

Wszystkimi urządzeniami można zarządzać z poziomu aplikacji dostępnej na urządzeniach z systemem Android (wersja 8.0 lub wyższa) i iOS (wersja 13 lub wyższa) z aktywnym Wi-Fi. Trzeba mieć także Samsung Account. Ponieważ firma stawia na energooszczędność, można też na bieżąco sprawdzać zużycie energii.

* Wykonane na zlecenie firmy Samsung. Badanie ilościowe zostało przeprowadzone metodą CAWI na grupie reprezentatywnej 1027 Polek i Polaków powyżej 18. roku życia.

 

IT RESELLER nr 354/2023 „W dobie AI edukacja zyska jeszcze więcej” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Jordan Chrysafidis, General Manager, WW Education Device Sales, Microsoft