Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Bez usług Google’a da się przeżyć? Zdaniem agencji Sina, smartfony Huawei Mate 30 sprzedały się globalnie w liczbie około 12 milionów sztuk.

Usługi Google’a są jedną z kluczowych części oprogramowania smartfonów na Androidzie. Wielu użytkownikom trudno jest wyobrazić sobie używanie telefonu np. bez Sklepu Play, GMaila czy Google Maps. Jak się okazuje, przynajmniej 12 milionom ludzi to ograniczenie zupełnie nie przeszkadza. 

Około miesiąc temu Huawei przekroczył 7 milionów sprzedanych sztuk świetnego skądinąd modelu Mate 30 i Mate 30 Pro. Teraz liczba ta wzrosła do 12 milionów sztuk, zgodnie z nowym raportem chińskiej agencji prasowej Sina. Liczba ta jest imponująca, biorąc pod uwagę ograniczoną dostępność telefonów poza Chinami i brak usług Google’a. To właśnie ta ostatnia cecha może sprawiać, że flagowiec chińskiej firmy nie okazał się hitem w Polsce.

Znakomity aparat nowego flagowca Huawei jest jego znakiem rozpoznawczym, zaraz obok braku dostępu do usług Google’a (fot. Huawei)

Globalna sprzedaż na poziomie 12 milionów sztuk, a przypominam, że mówimy o dość drogim smartfonie, to świetny wynik. Zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę iż flagowiec chińskiej firmy nie wszędzie jest łatwo dostępny. Na potencjalnie najlepszych dla smartfonowego high-endu rynkach Mate 30/Mate 30 Pro jest albo trudno dostępny, albo jego liczba sztuk jest limitowana. Brak dostępu do usług Google, w tym sklepu z oprogramowaniem Play i brak dostępności frameworka Play Services, niezbędnego do działania wielu aplikacji to główne przyczyny ograniczenia popularności tego modelu w świecie tzw. Zachodu. Huawei jednakże inwestuje olbrzymie środki w budowę własnej, software’owej alternatywy wobec Google’a i jego usług.

https://itreseller.pl/itrnewszef-huawei-na-indie-alternatywne-wobec-google-apps-aplikacje-sa-rownie-dobre-co-ich-konkurenci/