Bez wydajnych baterii i solidnych ładowarek trudno wyobrazić sobie przyszłość elektroniki użytkowej. Action S.A., nowym dystrybutorem polskiej marki Green Cell.

Bez wydajnych baterii i solidnych ładowarek trudno wyobrazić sobie przyszłość elektroniki użytkowej. Doskonale rozumie to firma ACTION S.A., która właśnie rozpoczęła dystrybucję akcesoriów polskiej marki Green Cell. Green Cell to firma założona w 2013 roku przez Pawła Ochyńskiego, której produkty są już znane w kilkudziesięciu krajach świata. Marka koncentruje się na dostarczaniu baterii do laptopów i smartfonów, ale także akcesoriów mobilnych – powerbanków, ładowarek, zasilaczy oraz kabli. W ostatnich latach producent inwestuje także w rozwiązania związane z elektromobilnością i chce być liderem w zakresie domowych oraz przenośnych stacji ładowania.

 

Dzięki nowej umowie dystrybucyjnej z Action, producent akcesoriów do urządzeń mobilnych i pojazdów elektrycznych zyska dodatkowe wsparcie w kontaktach z partnerami biznesowymi w Polsce. Dystrybutor to giełdowa, polska spółka o ugruntowanej pozycji, która od 30 lat z powodzeniem prowadzi biznes dystrybucyjny w oparciu o bogate portfolio produktowe z różnych branż. Jej doświadczenie zdecydowanie pomoże Green Cell w rozwoju sprzedaży nowych kategorii produktowych.

 

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Action pomoże nam nawiązywać relacje z nowymi kontrahentami. Oczywiście, kluczowym celem marki Green Cell jest budowanie pozycji w Europie Zachodniej i na innych kontynentach, ale chcemy też wzmacniać nasze fundamenty w Polsce. Action nie raz udowodnił, że jest bardzo dynamiczną spółką, która robi błyskawiczne postępy. My również rozwijamy się w niezwykle szybkim tempie, dlatego liczymy na owocną współpracę – mówi Michał Dąbrowski, Key Account Manager w Green Cell.

 

Action w roli dystrybutora Świeżej Energii

Choć współpraca Action i Green Cell dopiero się rozpoczyna, w ofercie dystrybutora jest już ok. 200 najpopularniejszych produktów Green Cell. To przede wszystkim akcesoria do urządzeń mobilnych, takie jak kable USB, powerbanki, ładowarki i akumulatorki AA/AAA. Dużą część dystrybuowanych produktów stanowią też baterie i zasilacze do laptopów, akumulatory AGM czy UPS. Obie firmy zapowiadają, że do dystrybucji będą włączane kolejne kategorie produktowe, a docelowo znajdzie się w niej całe portfolio Green Cell.

 

–  Głównym zadaniem w Action jest ciągłe wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dlatego wdrażamy na rynek produkty, które ułatwiają, pomagają i usprawniają ich życie. Firma Green Cell doskonale wpisuje się w to założenie i z tego powodu bardzo cieszymy się, że możemy nawiązać współpracę. Mamy nadzieję, że nasi klienci szybko docenią produkty Green Cell, które podążają za obecnymi trendami na rynkach związanych z IT, telekomunikacją i rozwiązaniami biznesowymi – ocenia Łukasz Glegolski, kierownik działu VPM w ACTION S.A.

 

Przedstawiciele obu firm mają nadzieję, że współpraca dystrybucyjna przyniesie nie tylko sukces biznesowy, ale także będzie miała wymiar edukacyjny – Green Cell poprzez swoje produkty chce promować ideę zrównoważonego rozwoju i przekonywać klientów, że warto wydłużać cykl życia elektroniki użytkowej.

 

 

ASBIS opublikował rekordowe wyniki finansowe za Q2 i H1 2021, przychody ze sprzedaży w I półroczu 2021 r. wyniosły ponad 1,4 mld USD w porównaniu z 880 mln USD w roku ubiegłym.