Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Bez wydajnych baterii i solidnych ładowarek trudno wyobrazić sobie przyszłość elektroniki użytkowej. Action S.A., nowym dystrybutorem polskiej marki Green Cell.

Bez wydajnych baterii i solidnych ładowarek trudno wyobrazić sobie przyszłość elektroniki użytkowej. Doskonale rozumie to firma ACTION S.A., która właśnie rozpoczęła dystrybucję akcesoriów polskiej marki Green Cell. Green Cell to firma założona w 2013 roku przez Pawła Ochyńskiego, której produkty są już znane w kilkudziesięciu krajach świata. Marka koncentruje się na dostarczaniu baterii do laptopów i smartfonów, ale także akcesoriów mobilnych – powerbanków, ładowarek, zasilaczy oraz kabli. W ostatnich latach producent inwestuje także w rozwiązania związane z elektromobilnością i chce być liderem w zakresie domowych oraz przenośnych stacji ładowania.

 

Dzięki nowej umowie dystrybucyjnej z Action, producent akcesoriów do urządzeń mobilnych i pojazdów elektrycznych zyska dodatkowe wsparcie w kontaktach z partnerami biznesowymi w Polsce. Dystrybutor to giełdowa, polska spółka o ugruntowanej pozycji, która od 30 lat z powodzeniem prowadzi biznes dystrybucyjny w oparciu o bogate portfolio produktowe z różnych branż. Jej doświadczenie zdecydowanie pomoże Green Cell w rozwoju sprzedaży nowych kategorii produktowych.

 

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Action pomoże nam nawiązywać relacje z nowymi kontrahentami. Oczywiście, kluczowym celem marki Green Cell jest budowanie pozycji w Europie Zachodniej i na innych kontynentach, ale chcemy też wzmacniać nasze fundamenty w Polsce. Action nie raz udowodnił, że jest bardzo dynamiczną spółką, która robi błyskawiczne postępy. My również rozwijamy się w niezwykle szybkim tempie, dlatego liczymy na owocną współpracę – mówi Michał Dąbrowski, Key Account Manager w Green Cell.

 

Action w roli dystrybutora Świeżej Energii

Choć współpraca Action i Green Cell dopiero się rozpoczyna, w ofercie dystrybutora jest już ok. 200 najpopularniejszych produktów Green Cell. To przede wszystkim akcesoria do urządzeń mobilnych, takie jak kable USB, powerbanki, ładowarki i akumulatorki AA/AAA. Dużą część dystrybuowanych produktów stanowią też baterie i zasilacze do laptopów, akumulatory AGM czy UPS. Obie firmy zapowiadają, że do dystrybucji będą włączane kolejne kategorie produktowe, a docelowo znajdzie się w niej całe portfolio Green Cell.

 

–  Głównym zadaniem w Action jest ciągłe wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dlatego wdrażamy na rynek produkty, które ułatwiają, pomagają i usprawniają ich życie. Firma Green Cell doskonale wpisuje się w to założenie i z tego powodu bardzo cieszymy się, że możemy nawiązać współpracę. Mamy nadzieję, że nasi klienci szybko docenią produkty Green Cell, które podążają za obecnymi trendami na rynkach związanych z IT, telekomunikacją i rozwiązaniami biznesowymi – ocenia Łukasz Glegolski, kierownik działu VPM w ACTION S.A.

 

Przedstawiciele obu firm mają nadzieję, że współpraca dystrybucyjna przyniesie nie tylko sukces biznesowy, ale także będzie miała wymiar edukacyjny – Green Cell poprzez swoje produkty chce promować ideę zrównoważonego rozwoju i przekonywać klientów, że warto wydłużać cykl życia elektroniki użytkowej.

 

 

ASBIS opublikował rekordowe wyniki finansowe za Q2 i H1 2021, przychody ze sprzedaży w I półroczu 2021 r. wyniosły ponad 1,4 mld USD w porównaniu z 880 mln USD w roku ubiegłym.