Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Bezpieczeństwo jest w cenie. Dosłownie. BlackBerry przebija szacunki analityków.

BlackBerry pobiło we wtorek szacunki Wall Street dotyczące przychodów za trzeci kwartał, do czego przyczynił się utrzymujący się popyt na produkty związane z cyberbezpieczeństwem i Internetem rzeczy.

Popyt na oprogramowanie do cyberbezpieczeństwa jest silny, ponieważ coraz więcej firm i organizacji rządowych migruje do rozwiązań opartych na chmurze, aby wspierać pracę zdalną podczas pandemii COVID-19. Według analityków z Refinitiv, BlackBerry odnotowało przychody z cyberbezpieczeństwa w trzecim kwartale w wysokości 128 mln USD i prognozuje się, że w czwartym kwartale wyniesie od 125 do 135 mln USD.

Zysk netto w wysokości 74 milionów dolarów w trzecim kwartale, to rewelacyjny wynik, zwłaszcza w porównaniu ze stratą 130 milionów dolarów rok wcześniej. Przychody spadły do ​​184 milionów dolarów za kwartał zakończony 30 listopada, z 218 milionów rok wcześniej, ale przekroczyły średnie oczekiwania analityków wynoszące 177,25 miliona dolarów.

Dyrektor generalny John Chen powiedział podczas telekonferencji, że BlackBerry spodziewa się, że problemy z łańcuchem dostaw w branży motoryzacyjnej złagodzą się w czwartym kwartale i pomogą zwiększyć popyt na oprogramowanie QNX do samochodów, używane przez takich producentów samochodów, jak Volkswagen, BMW i Ford.

BlackBerry, niegdyś znane jako Research in Motion (RIM), to kanadyjska firma, którą wielu użytkowników pamięta głównie z biznesowych telefonów BlackBerry, święcących triumfy wiele lat temu, w czasach sprzed pierwszego iPhona. Dziś firma skupia się na oprogramowaniu, chociaż na 2022 rok przewidziana jest premiera nowych smartfonów producenta, powstających we współpracy z OnwardMobility.

„Działamy, aby nasi partnerzy mogli spokojnie, stabilnie rosnąć i budować swoją ofertę” – podkreśla Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory w Polsce i regionie CEE.