Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Billennium z nowym dyrektorem sprzedaży, na stanowisko awansował Mateusz Janiec.

Billennium, polska spółka IT tworząca rozwiązania dla biznesu, poinformowała o zmianach w pionie sprzedaży w obszarze outsourcingu i konsultingu. Od 1 lutego 2022 roku nowym dyrektorem został Mateusz Janiec, dotychczas pracujący na stanowisku Customer & Employee Experience Director.

Mateusz Janiec jest związany z branżą usług dla klientów biznesowych od 2001 roku. Zanim dołączył do Billennium zajmował się m.in. sprzedażą, obsługą klienta i marketingiem w firmach z sektora BPO oraz IT.

W Billennium, przez ostatnie lata jako Customer & Employee Experience Director, odpowiadał za poprawę doświadczeń klientów i pracowników spółki. Zarządzał bezpośrednio obszarem badań, marketingiem, employer brandingiem oraz projektowaniem usług wewnętrznych. Zespół kierowany przez niego koordynował wdrożenie ponad 150 inicjatyw CX we wszystkich obszarach biznesowych spółki, które były powiązane z transformacją firmy i przygotowaniem Billennium do świadczenia serwisów w skali globalnej.

Od 1 lutego 2022 r., w nowej roli, Mateusz będzie zajmował się koordynacją sprzedaży usług z zakresu outsourcingu i konsultingu, które spółka świadczy przez centra kompetencyjne zlokalizowane w Polsce, Indiach, Malezji oraz Kanadzie.

Aktualnie firma posiada 23 centra kompetencyjne, w których pracuje ponad 1700 wysoko wyspecjalizowanych konsultantów. Do głównych należą: Software Development, Big Data & AI, DevOps & Cloud Services, Integration czy UX & Design. W ostatnich kilkunastu miesiącach spółka szczególnie mocno stawia na rozwój usług w obszarze cloud computing w oparciu o technologie swoich partnerów: AWS (Amazon), Google oraz Microsoft. Ścisła współpraca z tą ostatnią firmą i realizacja dużych projektów m.in. dla Ministerstwa Finansów zaowocowała przyznaniem Billennium tytułu Partnera Roku 2021 Microsoft.

 

Digitalizacja przedsiębiorstw, a nawet całych sektorów gospodarki, stale się rozpędza – automatyzujemy procesy, wdrażamy systemy CRM takie jak Salesforce, modernizujemy albo budujemy rozwiązania oparte o środowisko chmurowe, technologie AI czy machnie learning. Organizacje śmiało wchodzą do świata cyfrowego, ale potrzebują zaufanych i kompetentnych partnerów, którzy rozumieją ich biznes. Dlatego do zespołu dołącza Mateusz, który nie tylko doskonale zna firmę, ale przede wszystkim potrzeby naszych klientów i pracowników sektora IT. Jego zadaniem jest dostarczenie wartości klientom poprzez pełne wykorzystanie potencjału naszych centrów kompetencyjnych, w których jeszcze w tym roku będzie pracować ponad 2000 najlepszych specjalistów z całego świata – mówi Michał Halagiera, Chief Growth Officer w Billennium.

 

Mateusz Janiec jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzania, które ukończył w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prywatnie jest miłośnikiem gór, ultra maratończykiem i triathlonistą.

 

Ostatnie chwile na licytację naszej aukcji dla WOŚP – Zaproszenie do programu „IT Reseller TV – Liderzy Branży”