Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Biznes z Lenovo jest łatwy. Sprzedajemy wyłącznie przez kanał” – podkreślił Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce

Lenovo NPT to wydarzenie, które pozwala kanałowi partnerskiemu Lenovo spojrzeć z bliska na nowe rozwiązania globalnego lidera rynku komputerów.

Tegoroczne wydarzenie produktowe Lenovo, New Product Training (NPT) to dobry przykład tego, jak w atrakcyjny sposób zaprezentować nowe portfolio partnerom biznesowym. Przy okazji, Lenovo opowiedziało o swojej sytuacji rynkowej i roli partnerów firmy w sykcesie marki.

 

“Było to dla nas i dla was bardzo ważne spotkanie” – powiedział Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce, zwracając się do uczestników wydarzenia i partnerów Lenovo – “Było tak dlatego, że pokazywaliśmy nowy program partnerski Lenovo 360. Obejmuje on wszystkie grupy produktowe Lenovo. W szczególności chciałbym zwrócić uwagę na to, że biznes z Lenovo jest łatwy ze względu na trzy fakty. Pierwszym jest to, że dziś Lenovo jest tzw. One-stop-shop czyli miejscem, gdzie można zrealizować każdą potrzebę klienta końcowego: od telefonu, tabletu, przez komputer, serwer, urządzenia storage aż do serwisu i unified communication. Druga rzecz; Lenovo jest największym na świecie producentem komputerów na świecie dysponuje odpowiednim budżetem, by inwestować w rozwój, co czyni nasze portfolio coraz bardziej doskonałym. Po trzecie: Lenovo sprzedaje wyłącznie przez kanał. Nie sprzedajemy bezpośrednio, a wykorzystujemy do tego kanał partnerski. Jesteśmy i będziemy z Wami.”

 

 

Lenovo zdecydowanie miało się czym pochwalić podczas tegorocznego NPT – wiele nowych produktów, interesujący rozwój współpracy z Aston Martin i świeży program partnerski. Korzystając z okazji, firma zaprosiła już teraz na wrześniowe Regaty Lenovo (osobiście mam nadzieję, że tym razem nie pokryją się one terminami z berlińskimi targami IFA):

 

“Z tego miejsca chcę także zaprosić na Regaty Lenovo. Już we wrześniu spotykamy się, aby pościgać się na łódkach, a przede wszystkim spędzić razem dobrze czas” – powiedział Wojciech Zaskórski

 

Lenovo podczas corocznego wydarzenia NPT 2023 zaprezentowało najnowsze produkty swoim partnerom biznesowym