„Biznes z Lenovo jest łatwy. Sprzedajemy wyłącznie przez kanał” – podkreślił Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce

Lenovo NPT to wydarzenie, które pozwala kanałowi partnerskiemu Lenovo spojrzeć z bliska na nowe rozwiązania globalnego lidera rynku komputerów.

Tegoroczne wydarzenie produktowe Lenovo, New Product Training (NPT) to dobry przykład tego, jak w atrakcyjny sposób zaprezentować nowe portfolio partnerom biznesowym. Przy okazji, Lenovo opowiedziało o swojej sytuacji rynkowej i roli partnerów firmy w sykcesie marki.

 

“Było to dla nas i dla was bardzo ważne spotkanie” – powiedział Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce, zwracając się do uczestników wydarzenia i partnerów Lenovo – “Było tak dlatego, że pokazywaliśmy nowy program partnerski Lenovo 360. Obejmuje on wszystkie grupy produktowe Lenovo. W szczególności chciałbym zwrócić uwagę na to, że biznes z Lenovo jest łatwy ze względu na trzy fakty. Pierwszym jest to, że dziś Lenovo jest tzw. One-stop-shop czyli miejscem, gdzie można zrealizować każdą potrzebę klienta końcowego: od telefonu, tabletu, przez komputer, serwer, urządzenia storage aż do serwisu i unified communication. Druga rzecz; Lenovo jest największym na świecie producentem komputerów na świecie dysponuje odpowiednim budżetem, by inwestować w rozwój, co czyni nasze portfolio coraz bardziej doskonałym. Po trzecie: Lenovo sprzedaje wyłącznie przez kanał. Nie sprzedajemy bezpośrednio, a wykorzystujemy do tego kanał partnerski. Jesteśmy i będziemy z Wami.”

 

 

Lenovo zdecydowanie miało się czym pochwalić podczas tegorocznego NPT – wiele nowych produktów, interesujący rozwój współpracy z Aston Martin i świeży program partnerski. Korzystając z okazji, firma zaprosiła już teraz na wrześniowe Regaty Lenovo (osobiście mam nadzieję, że tym razem nie pokryją się one terminami z berlińskimi targami IFA):

 

“Z tego miejsca chcę także zaprosić na Regaty Lenovo. Już we wrześniu spotykamy się, aby pościgać się na łódkach, a przede wszystkim spędzić razem dobrze czas” – powiedział Wojciech Zaskórski

 

Lenovo podczas corocznego wydarzenia NPT 2023 zaprezentowało najnowsze produkty swoim partnerom biznesowym