Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Blue Yonder, światowy dostawca usług cyfrowych dla łańcuchów dostaw i sprzedaży wielokanałowej, działać będzie teraz w obrębie Panasonic Corporation i rozwija działalność w Polsce.

Blue Yonder, światowy dostawca usług cyfrowych dla łańcuchów dostaw i sprzedaży wielokanałowej, działać będzie teraz w obrębie Panasonic Corporation. Na polskim rynku firma wykorzystująca sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do wspierania przedsiębiorstw, zatrudnia w tej chwili około 150 specjalistów i planuje powiększenie zespołu.

 

Przejęcie Blue Yonder przez Panasonic

W kwietniu tego roku Panasonic Corporation ogłosiła przejęcie 80 procent udziałów w Blue Yonder (o wartości 5,6 miliardów USD), co uzupełniło wcześniejsze 20 procent, nabyte w lipcu 2020 roku. Jak podkreślają przedstawiciele obu spółek, transakcja ta pozwoli na dalszy rozwój rozwiązań umożliwiających m.in. usprawnianie operacji biznesowych klientów w duchu zrównoważonego rozwoju. Połączenie doświadczenia Panasonic w dziedzinie inżynierii przemysłowej, IoT i najnowszych technologii z rozwiązaniami Blue Yonder dla łańcuchów dostaw i handlu, opartymi na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym, przyniesie nową wartość dla klientów korzystających z usług spółki. Panasonic wraz z Blue Yonder umożliwią klientom podejmowanie jeszcze bardziej zautomatyzowanych i użytecznych decyzji biznesowych.

 

Blue Yonder w Polsce

Blue Yonder Poland działa już od ponad 9 lat, jako jedno z trzech światowych centrów kompetencyjnych spółki, rozwijając m.in. jej sztandarowy projekt – platformę Luminate. Pandemia koronawirusa była intensywnym okresem dla firmy i jej klientów – wiele przedsiębiorstw zrozumiało wówczas, jak ważne są nowoczesne, zdalne rozwiązania do monitorowania łańcucha dostaw. W tym samym czasie Blue Yonder w znacznym stopniu zmieniło tryb działania na pracę zdalną. Teraz zamierza rozwijać zarówno zespół pracujący docelowo stacjonarnie – w warszawskim biurze, jak i rekrutuje specjalistów do pracy w trybie zdalnym.

 

Polscy programiści i specjaliści z branży IT posiadają bardzo rozwinięte zdolności i są cenieni na całym świecie. Dlatego chcemy rozwijać nasz zespół. Nasi pracownicy, zlokalizowani głównie w Warszawie, ale także we wszystkich innych regionach kraju, świadczą usługi konsultingowe, wdrożeniowe, edukacyjne i stanowią wsparcie dla klientów w regionie EMEA. W rekrutacjach bierzemy pod uwagę osoby o różnym stażu, od świeżo upieczonych absolwentów po doświadczonych architektów rozwiązań dla przedsiębiorstw – mówi Piotr Maksimczuk, wiceprezes Blue Yonder w Polsce.

 

Wyzwania dla branż retail i e-commerce

Opracowywane m.in. w Polsce rozwiązania, proponowane przez Blue Yonder, mają przyczyniać się przede wszystkim do podejmowania szybkich i trafnych decyzji biznesowych. Miniony rok pokazał, że przedsiębiorcy opierający swoje działania na cyfrowych łańcuchach dostaw, byli w stanie sprawnie realizować zamówienia i produkcję nawet w okresie najpoważniejszych obostrzeń i utrudnień pandemicznych. Szczególnie w branżach FMCG, retail i e-commerce kluczowe jest, aby jak najszybciej dostosowywać się do bieżącej sytuacji i podejmować prawidłowe decyzje w oparciu o dane.

 

Wyzwania związane z Covid-19, stojące przed producentami i handlowcami, zwiększają zapotrzebowanie na usługi w obrębie cyfrowych łańcuchów dostaw. Cieszymy się, że możemy brać udział w budowaniu nowoczesnych rozwiązań dla przedsiębiorstw na całym świecie, rozwijając centrum kompetencyjne Blue Yonder w Polsce – dodaje Piotr Maksimczuk.

 

Na światowym rynku klientami Blue Yonder są największe marki takie jak m.in.: Avon, Bayer, Bon Prix, Bosch, Coca-Cola, Ford, Intel, Microsoft, Nike czy Philips.

 

https://itreseller.pl/co-5-minut-polska-zyskuje-nowego-specjaliste-it/