Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Bowers & Wilkins, Denon i Marantz pod skrzydłami Samsunga. Harman wzmacnia pozycję na rynku audio

Należący do Samsunga Harman kupuje od Masimo dział audio z markami takimi jak Denon, Marantz i Bowers & Wilkins. Wartość transakcji to 350 mln dolarów. Finalizacja ma nastąpić jeszcze w tym roku.

Harman International, spółka zależna Samsunga, podpisała umowę przejęcia działu audio firmy Masimo. W praktyce oznacza to, że takie marki jak Denon, Marantz, Bowers & Wilkins, Polk, Classé czy Boston Acoustics trafią pod skrzydła globalnego giganta audio. Kwota transakcji to 350 milionów dolarów, a jej zakończenie planowane jest na koniec 2025 roku, po uzyskaniu zgód regulatorów.

Dla Masimo to strategiczny ruch. Firma, znana z innowacji w medycynie i technologii monitorowania zdrowia, postanowiła skupić się wyłącznie na swoim podstawowym biznesie.

„Znalezienie odpowiedniego właściciela dla działu audio było naszym priorytetem od samego początku. Ta transakcja pozwala nam skoncentrować się na rozwoju w branży medycznej” – podkreśla Quentin Koffey, wiceprzewodniczący rady Masimo.

 

 

Dave Rogers, prezes działu Lifestyle w firmie Harman, nie kryje zadowolenia:

„To strategiczny krok, który rozszerzy naszą ofertę i wzmocni pozycję na rynku audio domowego, słuchawek, hi-fi i car audio”.

Bowers & Wilkins to brytyjska legenda, znana z kolumn Nautilus, których ceny sięgają ponad 100 tysięcy dolarów za sztukę. Denon to z kolei marka z ponad stuletnią tradycją, a Marantz od dekad słynie z najwyższej klasy wzmacniaczy i amplitunerów. Wszystkie te firmy dołączą do rodziny Harmana, który już teraz jest światowym liderem w segmencie przenośnego audio. Przejęcie działu audio przez Harmana to największa taka transakcja Samsunga od lat.