Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Braki w dostępności chipów uszczupliły aż o 23% sprzedaż popularnej konsoli.

Japońska firma Nintendo sprzedała o 23% mniej konsol Switch w drugim kwartale roku 2022, niż miało to miejsce w analogicznym kwartale 2021 roku. Przyczyną są niedobory chipów potrzebnych do produkcji. 

Firma z Kioto poinformowała, że ​​spodziewa się poprawy wyników sprzedaży „od późnego lata do jesieni” i podtrzymuje prognozę sprzedaży 21 milionów sztuk w ciągu roku finansowego, czyli do końca marca 2023 roku. Jak podaje firma: „Popyt pozostaje stabilny we wszystkich regionach”. Bo i nie w popycie jest problem.

Nintendo sprzedało w Q2 2022 3,43 miliona sztuk swojej konsoli Switch. Rok wcześniej było to 4,45 mln. Ubiegły rok zamknął się ze sprzedażą 23,06 mln sztuk. Jak na konsole, która w tym roku będzie obchodziła szóste urodziny to nadal znakomity wynik. W październiku ubiegłego roku firma wprowadziła na rynek zmodernizowany model Switch z ekranem OLED. Czy spełnił on swoją rolę i wzmocnił zainteresowanie konsolą Nintendo?

Chyba tak, bo niemal 6-letnia konsola nadal generuje dobre zyski. Pochodzi on nie tylko z konsol. Sprzedaż oprogramowania w pierwszym kwartale spadła o 8,6% do 41,4 mln sztuk, podczas gdy zysk operacyjny spadł o 15% do 101,6 mld jenów (763 mln USD).

 

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!