Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Brother Dealer Day 2023 to doskonały czas do celebrowania świetnych wyników wspólnie z kanałem partnerskim” – podkreśla Krzysztof Mertowski, Head of Sales Brother Polska

Wydarzenie “Dealer Day 2023”, zorganizowane przez firmę Brother, było świetnym pretekstem do spotkania z partnerami. Kontekst mazurskiej przyrody uprzyjemnił rozmowy i prezentacje dotyczące wyników oraz wciąż zmieniającego się portfolio firmy.

Przeprowadzający prezentacje na scenie przedstawili także plany japońskiego producenta urządzeń drukujących, jednak przed wszystkim podkreślona została rola zaangażowania zarówno ze strony partnerów, jak i załogi polskiego oddziału firmy.

 

„Bardzo się cieszę, że możemy się spotkać, żeby porozmawiać o rynku drukarek, ale nie tylko: generalnie o tym, co dzieje się na rynku IT. Nasza konferencja to doskonały moment, żeby móc porozmawiać z bardzo dużą liczbą partnerów.” – komentuje Krzysztof Mertowski, Head of Sales Brother Polska.

 

 

Zachęcamy do zapoznania się z relacją z całego wydarzenia, które zostało wyśmienicie przygotowane:

Brother Dealer Day 2023 – Doskonały czas do celebrowania świetnych wyników wspólnie z kanałem partnerskim!