Brother Polska rozbudowuje dział sprzedaży, do zespołu handlowego dołączyła Dominika Kostrzębska.
Z początkiem października 2022 r. do działu sprzedaży firmy Brother Polska dołączyła – Dominika Kostrzębska. Brother – producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, który posiada pozycję światowego lidera w segmencie monochromatycznych wielofunkcyjnych urządzeń laserowych, powiększa lokalny zespół.
Nowa osoba w strukturach Brother dołączyła do działu EUT (End User Team). Do jej obowiązków należy rozwój kanału sprzedaży wszystkich produktów, które kierowane są do klientów końcowych.
„W dobie kryzysu inflacyjnego bardzo ważne staje się odpowiednie zaplanowanie budżetu. Pomagamy klientom zoptymalizować środowisko druku poprzez dobranie odpowiedniego sprzętu drukującego do ich potrzeb” – komentuje Dominika Kostrzębska Account Manager SMB, Corporate Customers Sales, Marketing Department w Brother Polska.
Dominika Kostrzębska jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Zarządzania. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w branży. Poprzednio obejmowała stanowisko koordynatorki ds. outsourcingu druku w firmie Printex.