Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Brother Polska rozbudowuje dział sprzedaży, do zespołu handlowego dołączyła Dominika Kostrzębska.

Z początkiem października 2022 r. do działu sprzedaży firmy Brother Polska dołączyła – Dominika Kostrzębska. Brother – producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, który posiada pozycję światowego lidera w segmencie monochromatycznych wielofunkcyjnych urządzeń laserowych, powiększa lokalny zespół.

Nowa osoba w strukturach Brother dołączyła do działu EUT (End User Team). Do jej obowiązków należy rozwój kanału sprzedaży wszystkich produktów, które kierowane są do klientów końcowych.

 

„W dobie kryzysu inflacyjnego bardzo ważne staje się odpowiednie zaplanowanie budżetu. Pomagamy klientom zoptymalizować środowisko druku poprzez dobranie odpowiedniego sprzętu drukującego do ich potrzeb” – komentuje Dominika Kostrzębska Account Manager SMB, Corporate Customers Sales, Marketing Department w Brother Polska.

 

Dominika Kostrzębska jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Zarządzania. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w branży. Poprzednio obejmowała stanowisko koordynatorki ds. outsourcingu druku w firmie Printex.

 

Intel Overclocking Masters 2022 – Drugi raz z rzędu, wygrywamy w konkursie ekstremalnego overclockingu!