Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Brother spodziewa się dalszego wzrostu w segmencie MPS. Piotr Baca, Country Manager Brother Polska wskazuje na znaczenie bezpieczeństwa druku.

Branża druku, wbrew części prognoz, ma się dobrze. Nie drukujemy wprawdzie więcej, ale robimy to mądrzej, bezpieczniej – korzystamy ze sprzętu podłączonego do sieci, co umożliwia więcej niż tylko drukowanie. Pytanie tylko: co dalej? O prognozach dla rynku druku mówi Country Manager firmy Brother Polska, Piotr Baca.

“W bieżącym roku przewidujemy kontynuację dynamicznych wzrostów sprzedaży w usłudze zarządzania drukiem MPS. Na koniec 2015 roku, kiedy Brother zaprezentował nowe rozwiązanie polskim klientom, liczba urządzeń pracujących w tym modelu wynosiła 80 sztuk. Obecnie mamy około 15 tysięcy urządzeń u klientów i ponad 850 podpisanych kontraktów. Założenia na rok 2020 są ambitne i szacujemy wzrost urządzeń u klientów o około 40%” – mówi Piotr Baca

Wyniki sprzedaży, popularność na rynku to jedno – oczywiście kluczowe z punktu widzenia przedsiębiorstwa – zagadnienie. Inna kwestia przekłada się na długofalowe funkcjonowanie firmy. Jest nim zaufanie użytkowników. Mało co w tej chwili buduje je równie mocno jak kwestie związane z bezpieczeństwem danych.

“Kolejnym czynnikiem, który będzie kształtował trendy na rynku urządzeń druku w najbliższym roku jest kwestia cyberbezpieczeństwa. Według raportu Quiroca, w 2018 roku aż 59 proc. przypadków nieautoryzowanego dostępu do sprzętu skutkowało wyciekiem informacji, co powodowało przeciętne straty w wysokości 1,5 mln złotych rocznie. Rosnąca świadomość tego problemu wśród klientów spowoduje, że oferowany sprzęt będzie posiadać coraz bardziej zaawansowane rozwiązania chroniące przed nieautoryzowanym dostępem do urządzeń. Dlatego drukarki Brother pozwalają na zabezpieczenie dostępu do wydruków i skanów indywidualnym kodem PIN. Same dane natomiast są szyfrowane za pomocą protokołów SSL/TLS Print. Wybrane modele mają wbudowaną obsługę protokołu IPsec, posiadają także filtr IP i kontrolę protokołów. Nowoczesne drukarki dają również możliwość zablokowania dostępu do wybranych funkcji w celu uniknięcia nieautoryzowanego dostępu do sprzętu.” – kontynuuje Piotr Baca.

Przyszłość rysuje się przy tym całkiem dobrze, nie tylko pod względem biznesowym dla branży druku. To także rozwój świadomości organizacyjnej i ekologicznej w firmach napędzać będzie zmiany, które zobaczymy, zdaniem Country Managera Brother Polska, w 2020 roku.

“W 2020 roku przewidujemy także wzrost zainteresowania klientów automatycznym wsparciem dla systemów obiegu dokumentów w firmie. Brother wprowadza w wybranych modelach funkcję rozpoznawania kodów kreskowych na wydruku, a następnie na jego podstawie automatycznego katalogowania dokumentów. Dzięki temu przedsiębiorca wie, że np. zeskanowana faktura na pewno się nie zgubi, a on zamiast ręcznego księgowania może zająć się np. pozyskiwaniem nowych klientów. Dla klientów biznesowych coraz większą rolę przy wyborze dostawcy sprzętu będzie odgrywać kwestia ekologii. W ostatnich latach postawiliśmy na innowacje w tym obszarze. Udało nam się zredukować zużycie energii odpowiednio o 29 proc. w przypadku naszych urządzeń drukujących w kolorze oraz o 10 proc. w przypadku modeli monochromatycznych. “

https://itreseller.pl/itrnewidc-predictions-2020-idc-opublikowalo-predykcje-technologiczne-na-rok-2020-przedstawiajace-kluczowe-prognozy-dla-kadry-zarzadzajacej/