Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Bruno Murzyn na 10-lecie pracy w firmie AMD, z nowym stanowiskiem i nagrodą Executive Spotlight Award w uznaniu za rolę, jaką odegrał we wprowadzaniu produktów EESC na rynek.

Bruno Murzyn objął stanowisko PR Manager EMEA EESC & Workstation Graphics. To oznacza, że jest częścią zespołu AMD dla Europy, Środkowego Wschodu i Afryki będąc bezpośrednio odpowiedzialny za współpracę z lokalnymi zespołami przy realizowaniu aktywności w poszczególnych krajach w zakresie produktów EESC, czyli do zastosowań wbudowanych (Embedded), korporacyjnych (Enterprise) i przygotowywanych na zamówienie (Semi-Custom) oraz kart graficznych dla stacji roboczych.

 

Nowe kompetencje zobowiązują go do organizowania współpracy między centralą firmy a lokalnymi biurami prasowymi przy wprowadzaniu nowych produktów z ww. kategorii na ww. rynki, opracowywanie nowych programów i inicjowanie nowych działań w celu uzyskiwania zakładanych efektów wizerunkowych. Bruno odpowiada także za stymulowanie zmian w testach produktowych tak, aby odpowiadały rzeczywistym scenariuszom użytkowania i tym samym odzwierciedlały pełnię możliwości nowego sprzętu AMD. Jednocześnie jego rolą jest też przekładanie złożonego działania wyrafinowanej technologii na korzyści zrozumiałe dla szerszego audytorium, a także kontakt i kształtowanie relacji z prasą oraz partnerami z regionu.

 

Rada dyrektorów AMD przyznała Bruno w ostatnim czasie nagrodę Executive Spotlight Award w uznaniu za rolę, jaką odegrał we wprowadzaniu produktów EESC na rynek. Doceniono w szczególności pracę towarzyszącą powrotowi firmy AMD na grunt wysoko-wydajnych serwerów wraz z premierą procesorów AMD EPYC™ o dalece niekonwencjonalnej architekturze platformy i procesora. Uczestnicząc, koordynując i wdrażając nowe aktywności oraz strategie stał się ważnym ogniwem swojego zespołu, a w rezultacie sukcesu nowej marki sprzętu. Nagroda zbiegła się z jubileuszem 10-lecia pracy w AMD, w której obejmował kolejno stanowiska PR Managera CEE & Adriatics, PR & Marketing Managera CEE & Baltics oraz ostatnio Tech PR Managera EMEA. Przed zatrudnieniem w AMD Bruno wspierał działania PR, marketingu i sprzedaży w firmach ASUS i Lenovo, a z branżą IT związany jest od 17 lat.