Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Canon po pierwszych trzech kwartałach 2021, notuje bardzo dobre wyniki sprzedaży w Polsce, udziały w rynku aparatów bezlusterkowych oraz lustrzanek (DILC) wyniosły 46,8%.

Jak wynika z danych zaprezentowanych przez firmę, opracowanych na bazie raportu GfK, po pierwszych trzech kwartałach tego roku (vs analogiczny okres 2020 r.) udziały Canon w rynku sprzedaży aparatów bezlusterkowych oraz lustrzanek (DILC) wzrosły o. 12 proc. i wyniosły aż 46,8 proc.

 

Pandemia koronawirusa istotnie wpłynęła na rynek fotograficzny. Wprowadzenie lockdownu i zamknięcie wielu branż – m.in. eventowej czy weselnej, znacznie pogorszyło ubiegłoroczne  wyniki sprzedaży producentów sprzętu audio-wideo. Pomimo to Canon, lider sprzedaży aparatów fotograficznych w naszym kraju, odnotował bardzo dobre wyniki sprzedaży. Na koniec września tego roku firma posiadała 78,5 proc. udziału w rynku lustrzanek ora 35,1 proc. w segmencie bezlusterkowców.

 

Blisko 80 proc. udział w rynku DSLR

W przypadku segmentu lustrzanek, według danych GfK w ciągu w pierwszych dziewięciu miesiącach roku udział rynkowy firmy wzrósł 13 p. proc. i osiągnął 67,2 proc. Choć poziom ponad 50 proc. firma przekraczała w każdym miesiącu w okresie ostatnich 12 miesięcy, to w ostatnim czasie poziom ten wyniósł rekordowe 78,5 proc.

 

Klienci chętnie decydują się na lustrzanki Canon nie tylko ze względu na szerokie i zróżnicowane cenowo portfolio aparatów i obiektywów w sprawdzonym i cenionym systemie EF, ale również na ich dostępność, także na rynku wtórnym. Każdy adept fotografii – niezależnie od tego czy jest początkującym pasjonatem, czy też profesjonalnym fotografem, może łatwo skompletować sprzęt dopasowany do jego indywidualnych potrzeb i budżetu – mówi Marcin Nocoń, B2C Director Canon Polska.

 

 

Bezlusterkowce – prawdziwy hit

Z danych zaprezentowanych przez firmę, opracowanych na bazie raportu GfK wynika, że w najważniejszym obecnie i najbardziej konkurencyjnym segmencie tzw. aparatów CSC (bezlusterkowce) liczba sprzedanych egzemplarzy Canon po dziewięciu miesiącach tego roku wzrosła ponad 2 krotnie i osiągnęła lepszy wynik także w stosunku do czasów przez pandemią. Podobny trend dotyczy także wartości sprzedaży. Przełożyło się to na wzrost udziałów firmy w rynku bezlusterkowców, które za pierwsze trzy kwartały tego roku wyniosły 37,2 proc. (co oznacza wzrost o 17,6. proc. w stosunku do analogicznego okresu ub. roku).

 

Bezlusterkowce szturmem podbijają rynek fotograficzny, czego najlepszym dowodem są wyniki sprzedaży. Ich zalety, czyli niska waga i mniejsze wymiary połączone z precyzyjnym autofokusem, wymienną optyką i profesjonalnymi parametrami technicznymi sprawiają, że znajdują one uznanie zarówno wśród profesjonalistów, entuzjastów jak i amatorów. Nasza strategia bazująca na oferowaniu szerokiej gamy produktów – zarówno aparatów, jak i obiektywów – wpisuje się doskonale w ten trend – dodaje Marcin Nocoń, B2C Director Canon Polska. I podkreśla, że kolejnym aparatem, który ma podtrzymać tendencję wzrostu ma być zaprezentowany we wrześniu Canon EOS R3 – zaawansowany bezlusterkowiec, znajdujący swoje zastosowanie w fotografii reporterskiej, przyrodniczej, a w szczególności w szybkich ujęciach np. w motosporcie.

 

 

Jaki hosting dla WordPress? Test hostingów pod WordPress 2021.