Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Canon podczas spotkania partnerskiego wyróżnił najlepszych Partnerów Biznesowych w 2017 r. i zaprezentował szczegóły nowego Programu Partnerskiego.

Podczas tegorocznego spotkania Partnerów 2018, Canon Polska przyznał wyróżnienia dla najbardziej aktywnych partnerów biznesowych. Tegoroczne nagrody trafiły do firm: Merkator, Vector i DKS, czyli dystrybutorów, których działalność w 2017 roku wyróżniała się spośród wszystkich partnerów biznesowych Canon Polska.

 

W kategorii „Najszersze portfolio sprzedawanych produktów” nagrodzona została firma Merkator. Laureatem kategorii „Największy projekt sprzedażowy” została firma Vector, a w kategorii „Największa liczba sprzedanych urządzeń kolorowych” zwyciężyła firma DKS, która obchodzi w tym roku 25-lecie obecności na rynku.

 

„Ten rok był szczególnie ważny dla rozwoju naszej współpracy z Partnerami. W czerwcu zaprezentowaliśmy założenia nowego programu partnerskiego, w ramach którego wprowadziliśmy szereg nowych, innowacyjnych narzędzi dotąd nie wykorzystywanych we współpracy z Parterami. W naszej ocenie, wszystkie komponenty programu, wspierające prowadzenie działalności biznesowej, akcji marketingowych czy działań edukacyjnych trafnie odpowiadają na aktualne potrzeby rynkowe” – powiedział Wiktor Różański, dyrektor Działu Document Solutions w dziale rozwiązań biznesowych w Canon Polska, którego integralną częścią jest Kanał Partnerski.

 

Platforma Partner Learning Hub, porównywarka Competition Hub czy portal Canon Partner Portal – najważniejsze elementy nowego Programu, zarządzane w ramach spójnej platformy online, mają na celu usprawnienie i zoptymalizowanie codziennej pracy Partnerów Canon. Jednym z filarów nowego programu jest e-learningowy portal Canon Learning Hub, zawierający szeroki wybór szkoleń z różnych obszarów kompetencyjnych (sprzedażowych, marketingowych, z obszaru zarządzania czy HR). Dają one możliwość zdobywania nowych kompetencji przez Partnerów, zwiększając ich konkurencyjność na rynku. Wyróżnienie się na tle konkurencji to dziś priorytet dla firm każdej wielkości. W tym celu dla Partnerów zostało udostępnione nowe narzędzie – Canon Competition Hub, wyszukiwarka umożliwiająca szybkie porównanie cen i spe­cyfikacji produktów/usług konkurencji.

 

„Poprzez zautomatyzowane narzędzia marketingowe i programy motywacyjne dla działów sprzedaży jeszcze silniej inwestujemy w kompetencje naszych kontrahentów. Kompleksowość programu z nowoczesnymi narzędziami, jak np. platformą e-learningową czy porównywarką cen i specyfikacji produktów, dopełniają naszą ofertę dla Partnerów o elementy mające praktyczne zastosowanie w działalności biznesowej” – dodaje Wiktor Różański.

 

Nowością jest także Canon Partner Portal – zaawansowana platforma z rozbudowaną bazą prezentacji, materiałów marketingowych, szkoleniowych i co-brandingowych. Baza ta będzie uzupełniana dodatkowo o aktualne newsy z branży, analizy rynkowe i materiały case studies. Szybki i łatwy w nawigacji portal pomaga Partnerom w zarządzaniu bieżącymi potrzebami biznesowymi w obszarze sprzedaży produktów i rozwiązań Canon, wyszukiwania i pobierania materiałów oraz tworzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych.

 

Nowy program partnerski zakłada 4 poziomy partnerstwa, w zależności od wysokości przychodów i poziomu kompetencji. Canon zapewnia również standardowy program wsparcia niezależnie od poziomu partnerstwa; po przejściu na kolejny poziom programu partnerzy otrzymują dostęp do rozbudowanych narzędzi i zasobów.

 

 

Więcej o szczegółach nowego programu partnerskiego a także o Kanale Partnerskim Canon można dowiedzieć się na https://www.canon.pl/partner-programme/