Canon podczas spotkania partnerskiego wyróżnił najlepszych Partnerów Biznesowych w 2017 r. i zaprezentował szczegóły nowego Programu Partnerskiego.

Podczas tegorocznego spotkania Partnerów 2018, Canon Polska przyznał wyróżnienia dla najbardziej aktywnych partnerów biznesowych. Tegoroczne nagrody trafiły do firm: Merkator, Vector i DKS, czyli dystrybutorów, których działalność w 2017 roku wyróżniała się spośród wszystkich partnerów biznesowych Canon Polska.

 

W kategorii „Najszersze portfolio sprzedawanych produktów” nagrodzona została firma Merkator. Laureatem kategorii „Największy projekt sprzedażowy” została firma Vector, a w kategorii „Największa liczba sprzedanych urządzeń kolorowych” zwyciężyła firma DKS, która obchodzi w tym roku 25-lecie obecności na rynku.

 

„Ten rok był szczególnie ważny dla rozwoju naszej współpracy z Partnerami. W czerwcu zaprezentowaliśmy założenia nowego programu partnerskiego, w ramach którego wprowadziliśmy szereg nowych, innowacyjnych narzędzi dotąd nie wykorzystywanych we współpracy z Parterami. W naszej ocenie, wszystkie komponenty programu, wspierające prowadzenie działalności biznesowej, akcji marketingowych czy działań edukacyjnych trafnie odpowiadają na aktualne potrzeby rynkowe” – powiedział Wiktor Różański, dyrektor Działu Document Solutions w dziale rozwiązań biznesowych w Canon Polska, którego integralną częścią jest Kanał Partnerski.

 

Platforma Partner Learning Hub, porównywarka Competition Hub czy portal Canon Partner Portal – najważniejsze elementy nowego Programu, zarządzane w ramach spójnej platformy online, mają na celu usprawnienie i zoptymalizowanie codziennej pracy Partnerów Canon. Jednym z filarów nowego programu jest e-learningowy portal Canon Learning Hub, zawierający szeroki wybór szkoleń z różnych obszarów kompetencyjnych (sprzedażowych, marketingowych, z obszaru zarządzania czy HR). Dają one możliwość zdobywania nowych kompetencji przez Partnerów, zwiększając ich konkurencyjność na rynku. Wyróżnienie się na tle konkurencji to dziś priorytet dla firm każdej wielkości. W tym celu dla Partnerów zostało udostępnione nowe narzędzie – Canon Competition Hub, wyszukiwarka umożliwiająca szybkie porównanie cen i spe­cyfikacji produktów/usług konkurencji.

 

„Poprzez zautomatyzowane narzędzia marketingowe i programy motywacyjne dla działów sprzedaży jeszcze silniej inwestujemy w kompetencje naszych kontrahentów. Kompleksowość programu z nowoczesnymi narzędziami, jak np. platformą e-learningową czy porównywarką cen i specyfikacji produktów, dopełniają naszą ofertę dla Partnerów o elementy mające praktyczne zastosowanie w działalności biznesowej” – dodaje Wiktor Różański.

 

Nowością jest także Canon Partner Portal – zaawansowana platforma z rozbudowaną bazą prezentacji, materiałów marketingowych, szkoleniowych i co-brandingowych. Baza ta będzie uzupełniana dodatkowo o aktualne newsy z branży, analizy rynkowe i materiały case studies. Szybki i łatwy w nawigacji portal pomaga Partnerom w zarządzaniu bieżącymi potrzebami biznesowymi w obszarze sprzedaży produktów i rozwiązań Canon, wyszukiwania i pobierania materiałów oraz tworzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych.

 

Nowy program partnerski zakłada 4 poziomy partnerstwa, w zależności od wysokości przychodów i poziomu kompetencji. Canon zapewnia również standardowy program wsparcia niezależnie od poziomu partnerstwa; po przejściu na kolejny poziom programu partnerzy otrzymują dostęp do rozbudowanych narzędzi i zasobów.

 

 

Więcej o szczegółach nowego programu partnerskiego a także o Kanale Partnerskim Canon można dowiedzieć się na https://www.canon.pl/partner-programme/