Capgemini rośnie i uruchamia dużą rekrutację. Blisko 600 nowych miejsc pracy w Katowicach, Krakowie oraz w innych lokalizacjach.
Nowy kontrakt o dużej skali oraz dynamiczny rozwój istniejących projektów – Capgemini w Polsce ogłasza zapotrzebowanie na dużą liczbę nowych pracowników. W trakcie zaplanowanej na pół roku rekrutacji firma zamierza zatrudnić łącznie 600 osób, głównie w Katowicach i Krakowie, ale nie tylko. Funkcjonujący w organizacji z powodzeniem model pracy hybrydowej to także nowe perspektywy dla kandydatów spoza głównych lokalizacji.
Branża rośnie dynamicznie, a Capgemini jest jednym z jej liderów. Przewidujemy, że zlokalizowana w Katowicach i w Krakowie linia serwisowa Business Services, która zatrudnia już blisko 5000 osób, będzie w przyszłym roku nadal szybko rosnąć. Szczególnie dumni jesteśmy z tego, że nasza część projektowo-konsultingowa, która zajmuje się m.in. transformacją procesów biznesowych i wdrażaniem nowych technologii, powiększy się o około 50% procent. Analizujemy na bieżąco trendy i potrzeby ryku, wytyczając nowe kierunki działania, dlatego inwestujemy w obszar Inteligentnej Automatyzacji (ang. Inteligent Automation) zajmujący się automatyzacją procesów z zastosowaniem sztucznej inteligencji i botów. Niezwykle istotne dla nas jest także to, że klienci dostrzegają wysoką jakość usług w zakresie obsługi procesów biznesowych, a na bazie zaufania, zbudowanego dzięki efektywnej współpracy, poszerzają zakres wspólnych działań o kolejne obszary, wymagające ekspertyzy i specjalistycznej wiedzy. Świadczymy zaawansowane usługi w obszarze finansów, zarządzania zasobami ludzkimi, zakupów czy zarządzania łańcuchem dostaw – mówi Renata Dębowska, Dyrektor Centrum Business Services w Polsce.
Pół tysiąca nowych pracowników do operacji biznesowych
Rozpoczęta właśnie, nowa rekrutacja do działu Business Services, związana jest ze startem dużego projektu, jaki niedawno pozyskała organizacja. Wśród atutów pracy przy nim można bez wątpienia wymienić możliwości rozwoju, pracy w międzynarodowym środowisku oraz stabilizację i bezpieczeństwo zatrudnienia.
Planujemy zatrudnić nawet 600 osób. Jednym z ich zadań będzie integracja procesów finansowo-księgowych, dostarczanie wysokiej jakości usług zarówno w obszarze obsługi klienta, jak i złożonych procesów biznesowych i transformacyjnych. Poszukujemy przede wszystkim pracowników ze znajomością języków obcych, a także osób posiadających kompetencje merytoryczne i doświadczenie w obszarze finansowo-księgowym. Do mniej zaawansowanych ról szukamy także ludzi nieposiadających doświadczenia. Zatrudnione osoby będą pracować w takich obszarach jak billing, credit management, cash applications, dispute management, collections. W ramach tej rekrutacji chcemy także zatrudnić team leaderów i managerów, którzy będą zarządzać zespołami i ich zadaniami – mówi Maciej Świątek, Engagement Executive w Capgemini Polska Business Services.
Zależy nam na kandydatach mających doświadczenie w pracy projektowej, którzy będą wspierać nas w realizacji zadań dla bieżących klientów oraz wspomogą kolejne planowane projekty. To niezwykle perspektywiczny sektor rynku i jednocześnie element naszej działalności, który dynamicznie zyskuje na znaczeniu. Już teraz wiemy, że w przyszłym roku będziemy poszukiwać kolejnych specjalistów. Aktualnie szukamy m.in. project managerów, change managerów, ale także specjalistów np. w zakresie Blackline, Oracle, SAP S/4HANA. To okazja dla ludzi, którzy mieli możliwość poznania tych narzędzi, a teraz chcieliby rozwijać się w działaniach dla globalnych klientów. Sporo osób w naszym dziale to także osoby, które pracowały operacyjnie w zespołach dostarczających rozwiązania dla klientów, więc taka wewnętrzna ścieżka rozwoju kariery także jest możliwa – mówi Robert Piotrowski, Head of FPIA Consulting Poland w Capgemini Polska Business Services.
Business Services ma rozwiniętą strategię wspierania rozwoju wewnętrznego pracowników. Około 40 procent ról specjalistycznych, to role obsadzane w ramach przejść wewnętrznych co najlepiej pokazuje naszą strategię. W ostatnim okresie wdrożyliśmy platformę, poprzez którą każdy pracownik może zdiagnozować swój aktualny poziom kompetencji, zobaczyć obszary, w których już się wyróżnia oraz te, które warto uzupełnić poprzez system szkoleń. Dzięki temu może kierować swoją karierą zawodową zgodnie ze swoimi umiejętnościami i preferencjami. Pracowników wspiera w tym również nowoczesny system wyszukiwania wewnętrznych ofert pracy i już po 12 miesiącach mogą oni obejmować nowe role, zarówno w ramach projektu, jak i zmienić projekt. Dzięki przyjętej strategii rocznie awansujemy w Business Services średnio blisko 1000 pracowników – wyjaśnia Renata Słonecka, HR Dyrektor w Capgemini Polska Business Services.
W tej chwili trwa druga edycja programu, w ramach której dzielimy się z uczestnikami programu – którzy stają się naszymi pełnoetatowymi pracownikami – naszą metodologią, narzędziami i umożliwiamy pracę z międzynarodowymi ekspertami w ramach projektów realizowanych dla naszych klientów. Skupiamy się na rozwijaniu talentów, mając świadomość, że wymiana wiedzy i dzielenie się doświadczeniem to fundament naszej kultury organizacyjnej i coś, co faktycznie dzieje się u nas na co dzień w praktyce – podsumowuje Katarzyna Skoczek, FPIA Consulting Operations Lead w Capgemini Polska Business Services.
Warto podkreślić, że Capgemini od lat nagradzane jest za działania wspierające pracowników, m.in. tytułem Top Employer 2021. Marka rozwija się na polskim rynku oferując atrakcyjne miejsca pracy, na które składają się ambitne projekty dla międzynarodowych klientów, nieustanny rozwój oraz inwestycje w pracownika.
Jaki hosting dla WordPress? Test hostingów pod WordPress 2021.