Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

CATL wprowadza szybko ładującą się baterię LFP, której uruchomienie masowej produkcji spodziewane jest do końca roku 

Chiński gigant akumulatorowy CATL w środę wprowadził na rynek szybko ładującą się baterię litowo-żelazowo-fosforanową (LFP), która może przejechać 400 km (248 mil) po 10-minutowym ładowaniu. 

Jak podaje Reuters, CATL, który uważa Teslę za swojego największego klienta, traci udział w rynku na rzecz BYD, głównego producenta samochodów, który zasila wszystkie swoje pojazdy elektryczne własnymi akumulatorami. Producenci samochodów, tacy jak Chongqing Changan Automobile i Guangzhou Automobile Group, również pozyskiwali więcej akumulatorów od mniejszych dostawców, aby obniżyć koszty.

Masowa produkcja nowego akumulatora o nazwie Shenxing spodziewana jest do końca roku, podczas gdy pojazdy elektryczne wyposażone w akumulatory Shenxing trafią na rynek w pierwszym kwartale 2024 r.

„Mamy nadzieję, że dzięki ciągłym wysiłkom na rzecz ulepszania technologii i obniżania kosztów, Shenxing stanie się standardowym produktem dostępnym dla każdego pojazdu elektrycznego” – powiedział Gao. CATL walczył o utrzymanie pozycji lidera w branży, jednocześnie stawiając czoła wyzwaniom związanym ze słabnącym popytem i presją producentów pojazdów elektrycznych na obniżenie kosztów w związku z wojną cenową i spowolnieniem sprzedaży samochodów w tym roku.

Rynek CPU: Intel odzyskuje utracone udziały