CD Projekt poinformował że gra Cyberpunk 2077 weszła w finalną fazę certyfikacji. Kampania w sieci wystartuje we wrześniu, natomiast od listopada w TV, radio oraz kinach.
Kampania reklamowa gry „Cyberpunk 2077” rozpoczyna się w internecie we wrześniu, natomiast w TV, radiu, kinach i druku ruszy od października, a w kanale OOH – w listopadzie, poinformował prezes Adam Kiciński. Szczególnie intensywne działania odbędą się w I połowie listopada.
„Duża część działań marketingowych ruszy od pierwszej połowy listopada. Planujemy kilka kolejnych wydarzeń 'Night City Wire’, na których zaprezentowane zostaną dalsze szczegóły gry” – powiedział Kiciński podczas telekonferencji.
CD Projekt ocenia, że optymalizacja gry „Cyberpunk 2077” idzie dobrze i jednocześnie rozpoczęto finalną certyfikację, poinformował prezes Adam Kiciński.
„Optymalizacja gry idzie dobrze, wygląda znakomicie. […] Właśnie zaczęliśmy finalną certyfikację. Wszystko jest na drodze do 19 listopada” – powiedział Kiciński podczas telekonferencji.
Premiera gry studia „Cyberpunk 2077” jest ustalona na dzień 19 listopada, po dwóch przełożeniach terminu. W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED – deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG – globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria „Wiedźmin”, obecnie trwają prace nad „Cyberpunk 2077”.
https://itreseller.pl/itrnewveracomp-zmienia-wlasciciela-podpisano-umowe-sprzedazy-calej-grupy-dystrybucyjnej-firmie-exclusive-networks-transakcja-ma-dojsc-do-skutku-w-czwartym-kwartale-2020-roku/