Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

CEO Instagrama zeznawał przed komisją amerykańskiego Kongresu. Aplikacja nie otrzyma jednak wersji dla dzieci?

CEO Instagrama, Adam Mosseri, po raz pierwszy zeznawał przed Kongresem USA w środę, 8 grudnia. Temat przesłuchania obejmował m.in. kwestię używania aplikacji przez dzieci.

Mosseri powiedział podkomisji ds. ochrony konsumentów, że jest ostatecznym decydentem w sprawie użytkowania aplikacji przez dzieci i że będzie pracował nad tym, aby żadne dziecko w wieku od 10 do 12 lat nie miało dostępu do dowolnej wersji platformy bez wyraźnej zgody rodziców. Powiedział, że początkowym celem stworzenia produktu dla dzieci było rozwiązanie problemu dzieci poniżej 13 roku życia, które chcą korzystać z Instagrama, oraz trudności platform w całej branży w weryfikacji wieku.

Mosseri powiedział w swoim wystąpieniu, że jest dumny z wysiłków firmy nad zapewnieniem młodym ludziom bezpieczeństwa, nawet po tym, jak wyciekły wewnętrzne dokumenty, które… wskazywały na coś zupełnie innego. Broniąc Instagrama, prezes tej, należącej do Facebooka Meta firmy, powiedział, że „zapewnienie młodym ludziom bezpieczeństwa w Internecie to nie tylko jedna firma” i podkreślił potrzebę „ogólnobranżowych rozwiązań i standardów”. Powiedział, że firma od lat wzywa do „aktualizacji przepisów” i proponuje powołanie organu branżowego, który ustaliłby najlepsze praktyki w zakresie pytań dotyczących weryfikacji wieku online i odpowiedniego projektowania aplikacji i stron internetowych.

Przesłuchanie nie jest przypadkiem, czy rutynowym działaniem. Jest następstwem doniesień ze strony byłej pracowniczki Facebooka, Frances Haugen – wśród przedstawionych przez nich dokumentów była prezentacja, wskazująca na to, że władze firmy widziały o badaniach, które wskazywały na wzrost problemów psychicznych wśród nastolatków korzystających z Instagrama. Mosseri w swoim zeznaniu zakwestionował prawdziwość tych danych.

Chociaż wczoraj odbyło się pierwsze przesłuchanie Mosseriego w Kongresie, jest on jednym z wielu pracowników Meta (dawniej Facebook), którzy zeznawali przez ostatnie kilka lat. Dyrektor generalny firmy, Mark Zuckerberg kilkakrotnie zeznawał na różne tematy, od wcześniejszych pomysłów firmy w obszarze kryptowalut, po politykę prywatności w następstwie skandalu z Cambridge Analytica.

 

https://itreseller.pl/lenovo-zaprezentowalo-serwer-brzegowy-thinkedge-se450-ai-ma-byc-jeszcze-latwiej-dostepna-na-brzegu-sieci/