Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

CEO Microsoft Xbox uważa, że kupowanie gier nie zostanie w najbliższym czasie zastąpione przez subskrypcje lub chmurę

Wraz z najnowszą generacją konsol do gier wideo, wzrasta nacisk — zwłaszcza ze strony Microsoftu — na odejście od samodzielnego kupowania gier, z celem przesunięcia się w kierunku tworzenia i kultywowania udanej usługi subskrypcji gier. Microsoft oferuje to obecnie z Xbox Game Pass, ale według szefa Xbox, Phila Spencera, “ludzie kupujący i posiadający swoje gry będą ważną częścią biznesu przez wiele lat.”

Szef Xbox Phil Spencer niedawno usiadł z The Verge, aby omówić wszelkie tematy: od tego, jak został CEO, do opóźnień w grach i nie tylko. Spencer mówił również o odejściu Xboxa od samodzielnego kupowania gier, zamiast tego decydując się na skupienie się na swojej usłudze Game Pass. Omawiając to, Spencer powiedział:

“Nie mamy tej wizji, że wszyscy płacą nam 15 dolarów miesięcznie. Uważamy, że subskrypcja jest interesującym modelem biznesowym dla niektórych rodzajów gier i dla niektórych klientów. Naprawdę widzę to jako dywersyfikację tego, jak ludzie budują swoją bibliotekę gier lub jak twórcy docierają do klientów, do których chcą dotrzeć z treścią, którą tworzą. To zawsze będzie część biznesu, moim zdaniem. Myślę, że ludzie kupujący i posiadający swoje gry będą ważną częścią biznesu przez wiele lat.”

Spencer zakończył mówiąc “posiadanie przez naszych klientów wyboru sposobu, w jaki zdecydują się grać i jak grają, jest naprawdę fundamentalne, gdy wracamy do tego, jak podejmujemy decyzje. To dlatego nie widzisz nas robiących ekskluzywne gry w subskrypcji lub próbujących odciągnąć ludzi od kupowania gier. Uwielbiamy, gdy ludzie kupują swoje gry. To fantastyczne. Lubimy też, gdy ludzie wykupują subskrypcję. Rzeczą, na którą naprawdę patrzymy jest to, czy możemy po prostu skłonić więcej ludzi do grania w więcej gier i ułatwić to każdemu graczowi, który chce grać.”

Jak wspomniał Spencer, wszystkie tytuły Game Pass są nadal dostępne do kupienia standalone, co oznacza, że jeśli rzeczywiście chciałeś posiadać konkretną grę, możesz to zrobić i po prostu ja sobie kupić. Mimo to, biorąc pod uwagę, jak mocno Microsoft naciskał na Game Pass w ciągu ostatnich kilku lat, jego przyznanie, że nie jest to dla każdego, jest miłym zaskoczeniem.