Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

CEO Teslai, Elon Musk, twierdzi, że jego firma może być w stanie masowo produkować akumulatory o 50% większej pojemności w ciągu trzech do czterech lat. Jeśli to prawda – szykuje się rewolucja.

Musk zapowiada coś, co rzeczywiście może pchnąć elektromobilność na nowe tory. Dzisiejszym największym ograniczeniem aut elektrycznych jest tzw. gęstość baterii. Oczywiście, można uczynić baterię bardziej pojemną, ale przez fizyczne jej powiększanie, co zwiększa masę. 50-procentowy wzrost gęstości sprawiłby, że nowe moduły byłyby dużo bardziej pojemne przy takiej samej masie jak ich dzisiejsze odpowiedniki.

„400 Wh/kg przy dużej żywotności w cyklu produkcyjnym (nie tylko w laboratorium) jest blisko. Prawdopodobnie od 3 do 4 lat ”, Musk napisał na Twitterze w poniedziałek, w odpowiedzi na wątek Sama Korusa, analityka z ARK Investment Management LLC. Analityk napisał o tym, dlaczego Musk wciąż sugeruje, że może powstać elektryczny samolot Tesli.

Gęstość energii akumulatorów Panasonica używanych w Tesli Model 3 wynosi około 260 Wh/kg, co oznacza 50% skok w stosunku do aktualnej gęstości. Musk zapowiedział przy tym tegoroczny Battery Day. Wydarzenie odbędzie się 22 września i można być niemal pewnym, że podczas niego dowiemy się czegoś więcej na temat nowych baterii Tesli.

https://itreseller.pl/itrnewibm-zaprezentowalo-procesor-ibm-power10-nowej-generacji-nowy-procesor-zoptymalizowany-pod-katem-red-hat-openshift-dla-chmury-hybrydowej-dla-przedsiebiorstw/