Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

CEO Valve, Gabe Newell wskazuje na zmianę trendu w grach komputerowych. Czy to efekt przebywających na home office starszych graczy?

Firma Valve jest jedną z najważniejszych w świecie gier, pomimo iż swoje własne tytuły wydaje stosunkowo rzadko. Jest bowiem właścicielem platformy Steam – potężnego narzędzia nie tylko handlowego, ale też analitycznego. I to właśnie statystyki płynące ze Steam bywają interesujące w ostatnim czasie, bowiem wygląda na to, że gracze coraz chętniej wybierają gry single player, zamiast dominującego w ostatnich latach multi. 

 

Założyciel Valve, Gabe Newell (znany głównie jako GabeN) jest najwidoczniej przekonany o ciekawej przyszłości gier dla pojedynczego gracza, o czym mowa w wywiadzie dla ostatniego magazynu EDGE (maj 2020, numer 344). W rzeczywistości uważa, że postępy w sztucznej inteligencji mogą w pewnym sensie zmienić trend i sprawić, że gry dla pojedynczego gracza odbiorą popularność obecnie dominującym grom wieloosobowym.

 

„Zaczynamy zmierzać do okresu, w którym sytuacja znów się odwróci, napędzana przez to, co dzieje się z AI. W tej chwili boty OpenAI są lepsze niż 99 procent wszystkich graczy Dota na świecie. To właściwie zaskakująco wąskie wyzwanie dla sztucznej inteligencji. Pokonanie ludzi jest łatwiejsze niż zabawienie ludzi. Ale w ciągu następnych kilku lat – i jeśli zapytacie mnie, o moje małe obliczenia z arkusza kalkulacyjnego to około dziewięciu lat – będziemy mieli sztuczną inteligencję ogólną, która może zrobić wszystko, co mądra osoba może zrobić. Najprawdopodobniej zbudowanie jednego z tych krzemowych ludzi będzie kosztowało początkowo miliard dolarów, ale potem będą one coraz tańsze (…) Wykorzystanie tego oznacza, że ​​gry dla jednego gracza stają się o wiele bardziej interesujące.” – powiedział w wywiadzie Gabe Newell.

 

„Gdybyś mógł zbudować grę dla jednego gracza, która nigdy się nie skończy, w którą mógłbym grać 20 godzin w tygodniu, a ona wciąż rośnie i staje się bogatsza, a ja bym czerpał z tego tyle samo po 400 godzinach zabawy, co w pierwszym 20 godzin… Myślę, że jest to o wiele bardziej prawdopodobny scenariusz za pięć lat, niż na pięć lat temu. Będzie to zmiana tektoniczna w branży, przy czym sztuczna inteligencja stanie się o wiele bardziej użyteczna i przesunie punkt przegięcia optymalizacji między grami wieloosobowymi i jednoosobowymi.” – podkreślił Gabe Newell.

 

https://itreseller.pl/itrnewnvidia-wprowadza-karty-graficzne-geforce-rtx-super-do-laptopow-i-wyraznie-obniza-cene-geforce-rtx-2060-ponad-100-modeli-od-roznych-producentow-trafi-na-rynek/