„Chcemy być sfocusowanym, efektywnym dystrybutorem, który będzie w stanie nieść odpowiednie kompetencje i wsparcie.” – podkreślił Dominik Kaczmarek, CEO Komsa Poland podczas wydarzenia „Future is now”
Komsa, działający na polskim rynku dystrybutor IT, zorganizował w dniach 22-23 listopada wydarzenie „Future is now”. W postindustrialnych przestrzeniach starej cukrowni w Żninie debatowano o biznesie, dystrybucji ale i przyszłości branży.
Pod koniec roku nie brakuje spotkań branżowych. Końcówka roku sprzyja podsumowaniom, ale i tworzeniu planów. Na wydarzeniu zorganizowanym przez firmę Komsa, można było spotkać nie tylko licznych vendorów i resellerów, ale także czołowe postaci popularnego dystrybutora. Przed kamerą IT Reseller TV stanął Dominik Kaczmarek, CEO Komsa Poland A WestCoast Group Company.
„Obiecuję, że liczba naszych aktywności wzrośnie” – zadeklarował Dominik Kaczmarek, CEO Komsa Poland A WestCoast Group Company. – „Będziemy starali się, rozbudowywać nasze portfolio (…), a także ilość vendorów, których będziemy oferowali. Nie będziemy broadlinerem. Nie mamy takich ambicji. Chcemy być sfocusowaym, efektywnym dystrybutorem, który będzie w stanie nieść odpowiednie kompetencje i wsparcie.”
Polski rynek dystrybucyjny ma wielu poważnych graczy, a Komsa niewątpliwie jest jednym z nich. Firma nie stara się przy tym celować we wszystkie obszary rynku, stawiając raczej na specjalizację. Widać to m.in. W agendzie wydarzenia „Future is Now”, w której dominowały kwestie techniczne i bezpieczeństwa.