Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Checkpoint Systems otwiera w Polsce nowy oddział, potwierdzając tym że Polska jest wciąż najbardziej obiecującym rynkiem dla handlu w Europie Środkowej i Wschodniej.

Checkpoint Systems, światowy lider rynku rozwiązań z zakresu ograniczania strat i zabezpieczania towarów, otwiera w Polsce nowy oddział. Ma on wspierać duże ambicje rozwoju grupy w Europie Centralnej i Wschodniej.

 

Dotychczas firma oferowała swoje produkty i usługi poprzez sieć lokalnych dystrybutorów. Nowy oddział, zajmujący się sprzedażą bezpośrednią, to pierwszy krok w realizacji zmienionych planów międzynarodowej obecności marki.

 

Ekonomiczna lokomotywa dystrybucji w Europie

Polska gospodarka osiąga lepsze wskaźniki, niż się tego spodziewano – produkt krajowy brutto zanotował wzrost o 4,6% (przy prognozie na poziomie 3,2%), co stanowi wynik niemal dwukrotnie większy, niż średnia w Unii Europejskiej. Sukces ten powiązany jest m.in. ze stale zwiększającą się konsumpcją (wzorst o 4,8% w 2017 roku) w 13,5 milionach gospodarstw domowych.

 

Polski handel w liczbach:

  • w 2016 roku w Polsce istniało 471 centrów i parków handlowych,
  • w 2016 roku w Polsce działało ponad 23 000 sklepów online,
  • 54% polskich internautów (czyli około 15 milionów klientów) zrobiło zakupy w Internecie.

 

Wskaźniki te mają bezpośrednie przełożenie na rynek. Ceny w centrach handlowych i w sklepach online są ze sobą powiązane i wpływają na nawyki konsumentów, którzy szybko adaptują nowe metody sprzedaży i konsumpcji, takie jak sprzedaż wieloma kanałami (cross- i omnichannel) czy możliwość odebrania zakupów online w sklepie stacjonarnym (click & collect).

Polska i Rosja to jedne z najbardziej obiecujących regionów dla rozwoju Checkpoint Systems w Europie Centralnej – Europa Zachodnia to rynek zdecydowanie bardziej dojrzały, charakteryzujący się wzrostem na poziomie 0,3%. Odwrotnie sytuacja wygląda w Polsce, gdzie zapotrzebowanie na produkty takie jak anteny EAS czy sprzęt RFID stale rośnie.

 

Laboratorium dla nowych trendów w handlu

Polska to atrakcyjny kierunek dla handlu również ze względu na chęć konsumentów do adaptacji nowych rozwiązań, takich jak wykorzystanie smartfonów w e-handlu, sztuczna inteligencja w optymalizacji i automatyzacji zakupów, dostwa tego samego dnia czy personalizacja doświadczenia użytkownika.

 

“Polska to niezwykle podatny grunt, na którym możemy testować nowe rozwiązania na dużą skalę. Mówimy tu m.in. o NEO, czyli nowych elektronikach w naszej ofercie anten, czy platformie HALO, która zbiera w jednym miejscu wszystkie informacje potrzebne do zarządzania sklepem.” – mówi Ewa Pytkowska, Dyrektor Sprzedaży w Polsce w Checkpoint Systems.