Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Chiński sprzedawca internetowy rozważa dołączenie do europejskiej grupy ds. zwalczania podróbek

Temu rozważa dołączenie do grupy platform e-commerce i marek, które współpracują, aby zapobiegać sprzedaży podróbek online w Europie, zgodnie z harmonogramem spotkania, który widziała agencja Reuters. 

„Memorandum of Understanding (MoU) w sprawie sprzedaży podróbek w Internecie” to dobrowolne porozumienie uprawnione przez Komisję Europejską, a sygnatariuszami są sprzedawcy internetowi Amazon, Alibaba i eBay oraz marki takie jak Adidas, Nike, Hermes i Moncler. Reuters podaje, że przedstawiciele Temu mają wygłosić prezentację na spotkaniu członków MoU 11 listopada jako „potencjalny nowy sygnatariusz”, jak wynika z notatki z programu.

Temu, spółka zależna chińskiego giganta e-commerce PDD Holdings, szybko rozwinęła się w Europie i Stanach Zjednoczonych dzięki agresywnemu marketingowi, przyciągając miliony użytkowników na swoją stronę internetową i aplikację hasłem „kupuj jak miliarder”, oferując najniższe ceny na wszystko, od urządzeń kuchennych i elektroniki po ubrania i akcesoria.

Zaangażowanie Temu w sieć antypodróbkową następuje w chwili, gdy władze Unii Europejskiej zwiększają presję na Temu, aby usprawnił kontrolę produktów sprzedawanych europejskim klientom za pośrednictwem swojego rynku. Komisja Europejska wszczęła w czwartek dochodzenie w sprawie Temu w związku z potencjalnymi naruszeniami przepisów UE dotyczących sprzedaży nielegalnych produktów, po tym jak na początku tego miesiąca zażądała od Temu informacji na mocy ustawy o usługach cyfrowych (DSA), prawa UE.

Temu miało 92 miliony aktywnych użytkowników w UE we wrześniu, jak poinformowała w czwartek Komisja Europejska.