Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Chmura Microsoft wspomaga cyfrową kulturę w Grupie LOTOS S.A., proces cyfrowej zmiany rozpoczęto od projektu „cyfrowego biurka”, wdrożenie narzędzi do pracy zdalnej wsparła firma T-Systems Polska.

Biznesowa transformacja firmy w oparciu o technologie powinna zaczynać się od ludzi. Cyfrowa kultura to fundament, który nie tylko pozwala prowadzić zespół przez ten często niełatwy proces . Umożliwia również pozyskanie najlepszych ambasadorów zmiany, którymi są sami pracownicy. Drugim ważnym aspektem powinno być bezpieczeństwo – zarówno to związane z dostępem i przechowywaniem informacji, jak i komfortem użytkowników co do prywatności.

 

Mając na uwadze te dwa czynniki, Grupa LOTOS S.A. rozpoczęła proces cyfrowej zmiany od projektu nazwanego roboczo „cyfrowym biurkiem”. Stawiając śmiały krok w chmurze, spółka wdrożyła środowisko do współpracy Microsoft Teams dla 1700 pracowników. Wdrożenie narzędzi do pracy zdalnej wsparła firma T-Systems Polska.

„Głównym narzędziem do komunikacji i pracy grupowej w Grupie LOTOS stały się Teamsy. Wykorzystujemy je w różnych obszarach naszej firmy, m.in. w księgowości, na produkcji oraz w pracach zarządu” – podkreśla Łukasz Nowakowski, Koordynator Portfela Projektów IT w Grupie LOTOS S.A.

 

„Z Teams korzysta 1700 osób, 1200 w samej Grupie LOTOS oraz 500 w spółkach. Od samego początku przy wdrożeniu Microsoft Teams bezpieczeństwo było dla nas bardzo istotne” – zaznacza Ewelina Kłaczkowska, Koordynator Portfela Projektów IT, Grupa LOTOS S.A.

 

 

 

Zmiana sposobu działania okazała się ponadto szansą na usprawnienie pracy na wielu poziomach i zyskała przychylność samych zainteresowanych, czyli pracowników firmy. Wyłonieni spośród nich ambasadorzy mają zapewniony stały dostęp do wiedzy oraz możliwości rozwoju umiejętności cyfrowych i wykorzystują je do wyznaczania kierunku zmian w swoim środowisku.

 

„Rolą ambasadorów jest zarządzanie zmianą, w tym wsparcie biznesu w adaptacji nowych rozwiązań cyfrowych. Nie byłoby to możliwe bez wprowadzenia trzech podstawowych zasad. Pierwszą z nich jest zaangażowanie szeregowych pracowników w inicjowanie nowych pomysłów. Kolejną – absolutne wsparcie przełożonych. Trzecią natomiast ścisła współpraca między biznesem i pionem IT – dodaje Iwona Cydejko, Koordynator, Biuro Zarządzania Projektami, Grupa LOTOS S.A.

 

https://itreseller.pl/itrnewit-reseller-tv-lenovo-ep-11/