Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Chmurowisko dołączyło do grona partnerów Oracle skupionych w sieci Oracle Partner Network i będzie świadczyć usługi serwisowe z zakresu Oracle Cloud Platform i Oracle Cloud Infrastructure.

Chmurowisko to niezależny partner technologiczny polskich i europejskich spółek współpracujący z wiodącymi dostawcami IT. Korzystając z technologii chmurowych firma wspiera i prowadzi wdrożenia dla największych organizacji w Polsce i Europie. Na początku 2021 roku Chmurowisko dołączyło do grona partnerów Oracle skupionych w sieci Oracle Partner Network. W ramach umowy Chmurowisko będzie świadczyć usługi serwisowe z zakresu Oracle Cloud Platform i Oracle Cloud Infrastructure dla wspólnych klientów obu firm.

 

Jednym z elementów współpracy jest także poszerzanie świadomości i kompetencji na rynku w obszarze Oracle Cloud oraz działania na rzecz edukacji polskiego środowiska IT.

 

„Usługi Chmurowiska to odpowiedź na wyzwania stojące przed organizacjami przy wdrażaniu i pracy w technologiach chmurowych, Sztucznej Inteligencji oraz budowaniu rozwiązań Internet of Things” – komentuje Dominika Rydel, dyrektor marketingu organizacji Chmurowisko.

 

Zespół Chmurowiska posiada kompetencje z zakresu technologii największych dostawców chmurowych, a w związku z rozpoczęciem partnerstwa z Oracle zakres ten poszerzy o takie obszary jak: budowanie i rozwój infrastruktury chmurowej Oracle (OCI), bezpieczeństwo oraz szeroko pojęta inżynieria danych.

 

„Dołączenie do Oracle Partner Network pozwoli nam poszerzyć kompetencje zespołu i rozwijać technologie Oracle w projektach naszych Klientów, a także poszerzyć ofertę multicloud”- zapewnia Michał Jaworski, CEO Chmurowiska.

 

Chmurowisko współpracuje z Oracle już od jakiegoś czasu podczas wspólnych projektów – jednym z nich była pomoc dla jednego z klientów rynku finansowego nad migracją określonych usług i rozwiązań do infrastruktury chmurowej Oracle. W ramach programu partnerskiego Oracle ParnterNetwork firma Chmurowisko wybrała ścieżkę Cloud Service, która daje wiele możliwości związanych ze świadczeniem usług chmurowych.

 

„Chmurowisko to firma ‘urodzona w chmurze’; jest to nowe pokolenie IT, które z lekkością chmurki podchodzi do biznesu, nowych wyzwań, zobowiązań, zadań” – komentuje Grzegorz Grunwald, Dyrektor Alliances and Channels, Oracle ECE. „Oczywiście nie mam tu na myśli jakiegoś frywolnego podejścia – przeciwnie, jest w nim determinacja, zrozumienie materii, potrzeba poszerzania kompetencji, a przede wszystkich dobrze rozumiane wyrachowanie biznesowe. A wszystko to, odnoszę wrażenie, przychodzi im w lekki, naturalny sposób. Jednocześnie to zespół niezwykle zapracowany, skoncentrowany na przynoszeniu wymiernej wartości dla klienta – a to również jest platforma, na której dobrze się dogadujemy”.

 

Obecnie firma buduje zaawansowaną wiedzę specjalistyczną w zakresie Oracle Cloud Infrastructure, co pozwoli jej wyróżnić się na rynku dodatkowymi kompetencjami i dostarczać najwyższej klasy usługi. „Z punktu widzenia Oracle Polska, firma Chmurowisko przynosi ze sobą m.in. niezwykle cenne doświadczenie multi-cloud, autorski model współpracy z rynkiem i ogromną pozytywną energię. Korzystamy z tej współpracy i dużo się od nich uczymy” – dodaje Grzegorz Grunwald.

 

Więcej o ścieżce Cloud Service

Ścieżka Service Track jest przeznaczona dla partnerów, którzy wdrażają usługi Oracle w chmurze oraz zarządzają nimi. Wybierając Ścieżkę Serwisową, partner otrzymuje zestaw zasobów, które pomagają w osiągnięciu określonego poziomu wiedzy specjalistycznej i pozwalają przyspieszyć strategię chmury w takich obszarach, jak: środowiska chmurowe, przekazywanie wiedzy, zasoby sprzedażowe, czy marketingowe.

 

Partnerzy posiadający Service Track koncentrują się na świadczeniu usług wokół rozmaitych scenariuszy chmurowych. Po uzyskaniu niezbędnej wiedzy w ramach Ścieżki Serwisowej partner otrzymuje także dodatkowe korzyści rynkowe – takie, jak pomoc techniczna, wspólne promocje projektów wykonanych u klientów i certyfikaty wiedzy specjalistycznej. Partnerzy Service Track mogą również zdobyć kolejne poziomy eksperckie, osiągając kwalifikacje w zakresie wysokości przychodów lub liczby nowych klientów. Dzięki nim można uzyskać dodatkowe korzyści – takie, jak dostęp do szkoleń dotyczących nowych produktów, specjalistyczne szkolenia sprzedażowe, czy wspólne działania marketingowe.

 

https://itreseller.pl/itrnewit-reseller-tv-lenovo-ep-11/