Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

“Chromebooki przynoszą bardzo wiele korzyści, są też atrakcyjne pod względem cenowym” – opowiada o komputerach z systemem ChromeOS Paweł Czerwony, Head of Education CEE w Google

Komsa, popularny dystrybutor IT, w dniach 22-23 listopada zorganizował wydarzenie o nazwie “Future is coming”. W postindustrialnych przestrzeniach starej cukrowni w Żninie debatowano o biznesie, dystrybucji ale i przyszłości branży. Jednym z jej segmentów jest edukacja – to właśnie tym zagadnieniem w Google zajmuje się Paweł Czerwony. 

Pod koniec roku nie brakuje spotkań branżowych. Czas ten sprzyja podsumowaniom, ale i tworzeniu planów. Stąd też dużo rozmawiano właśnie o planach, pomysłach na usprawnienie biznesu. Nie zabrakło także sięgania z niedawną przeszłość i tworzenia podsumowań. Jednym z poruszanych tematów były inwestycje w modernizację sektora edukacyjnego.

Jednym z kluczowych elementów części systemów edukacji na świecie są chromebooki – kategoria laptopów stworzona przez Google, opierająca się na przeglądarkowym systemie ChromeOS. Chociaż w Polsce, w wyniku odpowiedniego skonstruowania wymogów ofertowych, w programie laptopów dla ucznia komputery tego typu nie mogły wziąć udziału, to nic nie stoi na przeszkodzie, by były wybierane w ramach programu laptopów dla nauczycieli.

“Cały ekosystem Google for Education to kilka różnych składników: urządzenia (…) oraz aplikacje software używane przez uczniów i nauczycieli, wykładowców akademickich i administrację. To także content przygotowany przez Google i udostępniany w większości placówkom edukacyjnym” – powiedział Paweł Czerwony, Head of Education CEE w Google – (…) “W kontekście hardware mamy do czynienia z Chromebookami. Są to laptopy przeglądarkowe. Przynoszą one bardzo wiele korzyści, są też atrakcyjne pod względem cenowym, a także użytkowania i długowieczności”

Chromebooki to interesujący segment rynku. Jeszcze do niedawna kategoria ta obejmowała jedynie wyjątkowo proste maszyny, a na polskim rynku były problemy z dostępnością laptopów z systemem ChromeOS. Dziś nie tylko można znaleźć te komputery w wielu sieciach handlowych, ale też ich wybór jest naprawdę bogaty – od prostych konstrukcji w bardzo atrakcyjnych cenach, aż do zaawansowanych modeli premium określanych mianem Chromebook Plus.