Cisco na straży e-sportowych rozgrywek League of Legends w ramach globalnego partnerstwa z Riot Games

Riot Games i Cisco ogłosiły wzmocnienie swojego partnerstwa kontynuowanego od 2020 roku. Cisco, globalny lider rozwiązań sieciowych i cyberbezpieczeństwa zostało oficjalnym partnerem sieciowym League of Legends (LoL) Esports Global Events oraz partnerem ds. bezpieczeństwa LoL Esports. W ramach współpracy Cisco będzie zapewniać łączność sieciową i ochronę jednego z najbardziej rozpoznawalnych e-sportów na świecie.

W ramach dotychczasowego partnerstwa Riot Games wykorzystało technologię sieciową Cisco, aby poprawić wrażenia z rywalizacji profesjonalnych graczy LoL, a także udoskonalić transmisje dla milionów fanów na całym świecie. „The Realm” – dedykowany serwer używany wyłącznie podczas głównych globalnych wydarzeń LoL Esports, Mistrzostw Świata League of Legends (Worlds) i Mid-Season Invitational (MSI) – jest środowiskiem o niemal zerowym pingu (opóźnieniu liczonym w milisekundach), aby zapewnić równą i uczciwą grę wszystkim uczestnikom najważniejszych rozgrywek LoL. Ponadto dwa przełomowe, zdalne centra nadawcze Riot Games zasilane przez AWS – w Dublinie oraz w Seattle – wykorzystują technologię Cisco IP Fabric for Media w celu tworzenia transmisji i dostarczania e-sportu na żywo we wszystkich tytułach firmy, zarówno na wydarzeniach o randze regionalnej, jak i globalnej.

 

„W ciągu ostatnich czterech lat rewolucyjny serwer Cisco – The Realm – pozwolił nam realizować w pełni nasze hasło „change the game”. Staramy się dostarczać naszym fanom i profesjonalistom najlepszą jakość podczas każdego wydarzenia e-sportowego” – powiedział David Mulhall, globalny dyrektor ds. rozwoju biznesu i partnerstw e-sportowych w Riot Games. „Technologia Cisco odgrywa kluczową rolę w tworzeniu środowiska niemal zerowego pingu, którego wymagają nasze profesjonalne zespoły, aby konkurować na najwyższym poziomie, co z kolei zapewnia najlepsze wrażenia dla naszych fanów na całym świecie.”

 

W ramach partnerstwa Riot Games i LoL Esports sprawdzą możliwości wykorzystania kolejnych rozwiązań z portfolio Cisco, aby zapewnić wyjątkową widoczność i wgląd w cały globalny cyfrowy ślad swojej globalnej organizacji. Biorąc pod uwagę kluczową rolę, jaką technologia odgrywa zarówno w odbiorze LoL Esports przez fanów, jak i w graniu przez profesjonalistów, proaktywna ochrona krytycznej infrastruktury i zapobieganie awariom mają ogromne znaczenie. Rozwiązanie Cisco ThousandEyes może odegrać kluczową rolę w zapewnieniu wydajności w całym cyfrowym łańcuchu dostaw w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów, zanim jakikolwiek incydent wpłynie na wrażenia użytkowników; podczas gdy rozwiązanie Cisco Duo do zabezpieczania tożsamości działa w celu ochrony organizacji przed zagrożeniami opartymi na tożsamości.

 

„Nasza współpraca z Riot Games odzwierciedla nasze nieustanne zaangażowanie w dostarczanie najlepszych możliwych połączonych doświadczeń dla graczy i milionów fanów na całym świecie” – powiedział Rob McQueen, wiceprezes ds. globalnego sponsoringu w Cisco. „Nasze wiodące w branży rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa i cyfrowego doświadczenia mogą pomóc chronić nie tylko integralność sportu, ale także wszystkie aspekty globalnej, wieloaspektowej organizacji Riot Games”.

 

Ponadto Cisco i Riot Games będą nadal wykorzystywać współpracę, aby zwiększyć swoje zaangażowanie w tworzenie nowych możliwości dla następnego pokolenia specjalistów technologicznych, wspierając programy takie jak Cisco Networking Academy.

 

IT RESELLER nr 357/2024 “Inwestycje w nasze rozwiązania są kluczowe dla każdego biznesu” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory na Polskę i region CEE