Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cisco na straży e-sportowych rozgrywek League of Legends w ramach globalnego partnerstwa z Riot Games

Riot Games i Cisco ogłosiły wzmocnienie swojego partnerstwa kontynuowanego od 2020 roku. Cisco, globalny lider rozwiązań sieciowych i cyberbezpieczeństwa zostało oficjalnym partnerem sieciowym League of Legends (LoL) Esports Global Events oraz partnerem ds. bezpieczeństwa LoL Esports. W ramach współpracy Cisco będzie zapewniać łączność sieciową i ochronę jednego z najbardziej rozpoznawalnych e-sportów na świecie.

W ramach dotychczasowego partnerstwa Riot Games wykorzystało technologię sieciową Cisco, aby poprawić wrażenia z rywalizacji profesjonalnych graczy LoL, a także udoskonalić transmisje dla milionów fanów na całym świecie. „The Realm” – dedykowany serwer używany wyłącznie podczas głównych globalnych wydarzeń LoL Esports, Mistrzostw Świata League of Legends (Worlds) i Mid-Season Invitational (MSI) – jest środowiskiem o niemal zerowym pingu (opóźnieniu liczonym w milisekundach), aby zapewnić równą i uczciwą grę wszystkim uczestnikom najważniejszych rozgrywek LoL. Ponadto dwa przełomowe, zdalne centra nadawcze Riot Games zasilane przez AWS – w Dublinie oraz w Seattle – wykorzystują technologię Cisco IP Fabric for Media w celu tworzenia transmisji i dostarczania e-sportu na żywo we wszystkich tytułach firmy, zarówno na wydarzeniach o randze regionalnej, jak i globalnej.

 

„W ciągu ostatnich czterech lat rewolucyjny serwer Cisco – The Realm – pozwolił nam realizować w pełni nasze hasło „change the game”. Staramy się dostarczać naszym fanom i profesjonalistom najlepszą jakość podczas każdego wydarzenia e-sportowego” – powiedział David Mulhall, globalny dyrektor ds. rozwoju biznesu i partnerstw e-sportowych w Riot Games. „Technologia Cisco odgrywa kluczową rolę w tworzeniu środowiska niemal zerowego pingu, którego wymagają nasze profesjonalne zespoły, aby konkurować na najwyższym poziomie, co z kolei zapewnia najlepsze wrażenia dla naszych fanów na całym świecie.”

 

W ramach partnerstwa Riot Games i LoL Esports sprawdzą możliwości wykorzystania kolejnych rozwiązań z portfolio Cisco, aby zapewnić wyjątkową widoczność i wgląd w cały globalny cyfrowy ślad swojej globalnej organizacji. Biorąc pod uwagę kluczową rolę, jaką technologia odgrywa zarówno w odbiorze LoL Esports przez fanów, jak i w graniu przez profesjonalistów, proaktywna ochrona krytycznej infrastruktury i zapobieganie awariom mają ogromne znaczenie. Rozwiązanie Cisco ThousandEyes może odegrać kluczową rolę w zapewnieniu wydajności w całym cyfrowym łańcuchu dostaw w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów, zanim jakikolwiek incydent wpłynie na wrażenia użytkowników; podczas gdy rozwiązanie Cisco Duo do zabezpieczania tożsamości działa w celu ochrony organizacji przed zagrożeniami opartymi na tożsamości.

 

„Nasza współpraca z Riot Games odzwierciedla nasze nieustanne zaangażowanie w dostarczanie najlepszych możliwych połączonych doświadczeń dla graczy i milionów fanów na całym świecie” – powiedział Rob McQueen, wiceprezes ds. globalnego sponsoringu w Cisco. „Nasze wiodące w branży rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa i cyfrowego doświadczenia mogą pomóc chronić nie tylko integralność sportu, ale także wszystkie aspekty globalnej, wieloaspektowej organizacji Riot Games”.

 

Ponadto Cisco i Riot Games będą nadal wykorzystywać współpracę, aby zwiększyć swoje zaangażowanie w tworzenie nowych możliwości dla następnego pokolenia specjalistów technologicznych, wspierając programy takie jak Cisco Networking Academy.

 

IT RESELLER nr 357/2024 “Inwestycje w nasze rozwiązania są kluczowe dla każdego biznesu” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory na Polskę i region CEE