Cisco ogłosiło dostępność usług w modelu subskrypcyjnym Cisco Lifecycle Services, rozszerzając ofertę rozwiązań dla firm oraz administracji rządowych

Cisco ogłosiło dostępność usług Cisco Lifecycle Services, które rozszerzają ofertę rozwiązań dla firm oraz administracji rządowych. Usługi Cisco Lifecycle Services, m.in. dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, pomogą podmiotom z całego świata szybciej i skuteczniej optymalizować rozwój.

Cisco Lifecycle Services pomagają organizacjom szybciej skalować strategie wykorzystania technologii, dając im dostęp do ekspertów Cisco, głębokich wniosków opartych na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym oraz pomiarów w celu raportowania kluczowych wskaźników wydajności (KPI) współdefiniowanych z Cisco.

 

„Coraz częściej organizacje potrzebują elastyczności w korzystaniu z usług, aby móc dostarczać swoim klientom większą wartość i lepsze doświadczenia” – powiedziała Leslie Rosenberg, wiceprezes ds. usług cyklu życia sieci i usług infrastrukturalnych w IDC. „Oferta Cisco Lifecycle Services daje firmom możliwość dostosowania priorytetów do jasnych i wymiernych wyników, aby zapewnić, że ich inwestycje w technologie wspierają ich cele biznesowe, technologiczne i operacyjne”.

 

Aby przyspieszyć osiąganie wyników, Cisco Lifecycle Services zapewnia elastyczne opcje współpracy, które są dostosowane do potrzeb klienta. Bez względu na wybrany poziom, eksperci Cisco będą co kwartał mierzyć i oceniać postępy. Poziomy te obejmują:

  • Advise Me – Cisco doradza klientowi, jak osiągnąć pożądane rezultaty.
  • Do It With Me – Cisco pracuje wraz z klientem, aby pomóc mu osiągnąć pożądane rezultaty.
  • Do It For Me – Cisco ściśle współpracuje z klientem na wszystkich etapach, od zaleceń po realizację.

 

„Opinie w trakcie testów przekroczyły nasze oczekiwania” – powiedział Alistair Wildman, wiceprezes i dyrektor generalny Cisco Customer Experience. „Wiemy, że wielu naszym klientom spodoba się większy dostęp do naszych najlepszych inżynierów. Nasi wiodący w branży eksperci współpracują z zespołami klientów i partnerów, aby szybciej przekształcać i optymalizować ich środowisko IT”.

 

W ramach przygotowań do premiery, Cisco zaoferowało wersje demonstracyjne klientom na całym świecie, obejmując projektem organizacje z różnych branż. Cisco Lifecycle Services sprawdzili dostawcy usług telekomunikacyjnych, działy produkcji, opieka zdrowotna, handel detaliczny, finanse, edukacja czy sektor publiczny.

Cisco Lifecycle Services uzupełnia możliwości i skalę rozległego ekosystemu partnerów Cisco. W miarę jak eksperci Cisco i partnerów firmy analizują środowiska klientów i formułują zalecenia, ten elastyczny model umożliwia klientom angażowanie preferowanych partnerów do dostarczania różnorodnych usług wdrożeniowych i zarządzanych.

 

Kontrowersyjne posunięcie Niemiec – pomimo ogromnych kosztów, chcą wykluczyć niektórych producentów telekomunikacyjnych