Cisco przeznacza 2,5 miliarda dolarów na nowy program finansowania Business Resiliency, oferowany w ramach Cisco Capital, wspierający odporność biznesową klientów i partnerów.

Cisco kontynuuje globalne działania, których celem jest wspieranie klientów i partnerów w zmieniających się realiach biznesowych. Firma uruchomiła nowy program Business Resiliency, oferowany w ramach Cisco Capital. Ma on pomóc w ograniczeniu problemów finansowych wynikających z pandemii COVID-19. W ramach inicjatywy Cisco przeznaczyło 2,5 miliarda dolarów na umożliwienie organizacjom uzyskania rozwiązań koniecznych do kontynuacji działań biznesowych, utrzymania produktywności, zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i wspierania społeczności w tych wyjątkowych czasach. 

 

„Klienci i partnerzy Cisco znajdują się pod ogromną presją, aby zapewnić odpowiednią łączność i stabilność biznesu, pozostać wydajnym i bezpiecznym” – mówi Chuck Robbins, prezes Cisco. „Niezależnie, czy mówimy o technologii, finansowaniu, czy pomocy osobom w potrzebie, Cisco angażuje się we wspólną walkę z pandemią na każdym froncie”.

 

W obecnych realiach, płynność finansowa ma kluczowe znaczenie dla klientów i partnerów firmy. W ramach nowego programu Business Resiliency, oferowanego przez Cisco Capital, możliwe jest zamrożenie płatności na okres 90 dni i odroczenie 95% kosztów nowych produktów lub rozwiązań do 2021 r. Począwszy od stycznia klienci będą dokonywali miesięcznych płatności, ich wysokość będzie uzależniona od całkowitego kosztu i pozostałego okresu finansowania. Programem zostały objęte wszystkie rozwiązania Cisco, sprzęt, oprogramowanie i usługi, a także do 5% usług oferowanych przez partnerów, takich jak np. instalacja.

 

Program oferuje również wsparcie 60 tysiącom firm, wchodzących w skład ekosystemu partnerów Cisco. Inicjatywa Business Resiliency pomoże im zapewnić wartość dodaną klientom, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. To wpłynie na przyspieszenie cyklu sprzedażowego i umożliwi partnerom oferowanie klientom rozwiązań płatniczych, które pozwalają zarządzać płynnością finansową.

 

„Celem Cisco Capital jest ułatwienie klientom i partnerom pozyskiwania technologii, których potrzebują, aby utrzymać działalność i wydajność biznesu. Ich sukces jest dla nas najważniejszy” – powiedziała Kristine A. Snow, starsza wiceprezes Cisco Capital. „Nowy program Business Resiliency pozwoli naszym klientom stawić czoła najważniejszym wyzwaniom”.

 

Ponadto, Cisco Capital oferuje klientom i partnerom portfolio certyfikowanych produktów ponownie przygotowanych do użytku – Cisco Refresh, co pozwala inwestować w technologię nawet przy ograniczonych budżetach. Oferta obejmuje szeroki zakres produktów, zniżek i promocji, aby pomóc klientom i partnerom szybko i łatwo uzyskać używane produkty w konkurencyjnych cenach. Z Cisco Refresh można skorzystać w ramach programu Business Resiliency, gdzie 95% kosztów może zostać odroczone do 2021 roku.

 

Program Business Resiliency od Cisco Capital stanowi część szerszych działań wspierających klientów, partnerów i społeczności w trakcie trwania pandemii COVID-19. Niedawno Cisco przeznaczyło 225 miliona dolarów w gotówce, sprzęcie i usługach na rzecz wsparcia globalnych i lokalnych programów walki z jej skutkami. Obejmuje ono technologię i wsparcie finansowe dla organizacji non-profit, służb ratowniczych i rządów. Ponadto Cisco przygotowało darmową ofertę obejmującą rozwiązanie do komunikacji Webex oraz narzędzia z zakresu cyberbezpieczeństwa, co pozwala na bezpieczną i efektywną współpracę w obecnych, trudnych czasach.

 

https://itreseller.pl/itrnewkomisja-europejska-zaakceptowala-tarcze-finansowa-dla-mikro-malych-i-srednich-firm-deloitte-przedstawia-kluczowe-informacje-o-rozwiazaniach-ktore-maja-na-celu-wsparcie-w-zachowaniu-plynnosci-finans/