Cisco tworzy Strefę Partnerów, aby maksymalnie ułatwić zostanie partnerem firmom, które są zainteresowane sprzedażą rozwiązań Cisco oraz zapewnić dostęp do aktualnych informacji.

Chcąc ułatwić zostanie partnerem firmom, które są zainteresowane sprzedażą rozwiązań Cisco oraz zapewnić dostęp do aktualnych informacji organizacjom, które już należą do tego grona, lider rozwiązań sieciowych stworzył Strefę Partnerów Cisco. Na dedykowanej stronie www można znaleźć zasoby edukacyjne, sprzedażowe i marketingowe, aktualności o najciekawszych wydarzeniach organizowanych przez Cisco i dystrybutorów firmy, w tym webinarach i szkoleniach online. Wszystkie materiały dostępne są w języku polskim.

 

Strefa Partnerów nie jest typowym portalem dla dystrybutorów, gdzie znajdą jedynie informacje o produktach. Na specjalnej, dedykowanej stronie dostępne są przydatne materiały szkoleniowe i cenne wskazówki marketingowe, które ułatwiają skuteczną sprzedaż rozwiązań Cisco. Jak podkreśla Agnieszka Jabłońska odpowiedzialna za kanał partnerski w Polsce, firmie zależy przede wszystkim na zapewnieniu zysku ze sprzedaży firmom, które zdecydują się współpracę z Cisco.

 

Cisco uprościło proces rejestracji jako partner – składają się na niego 4 kroki:

  1. Podpisanie umowy z jedną z firm dystrybucyjnych: Also Polska, Tech Data lub Ingram Micro.
  2. Założenie konta na stronie www.cisco.com, gdzie należy podać otrzymany „Reseller Account Number” oraz odpowiedzieć na kilka prostych pytań.
  3. Po weryfikacji aplikacji organizacja otrzymuje potwierdzenie przyjęcia do grona partnerów. Jeżeli z jakiegoś powodu firma nie zostanie zakwalifikowana, można zgłosić to w Cisco, aby wyjaśnić sprawę.
  4. Ostatnim krokiem jest ponowny kontakt z firma dystrybucyjną, aby ustalić kolejne działania.

 

„Strefa Partnerów to środowisko dla wszystkich organizacji, które sprzedają lub są zainteresowane sprzedażą rozwiązań i produktów Cisco. Stworzona jako dedykowana przestrzeń dla firm z Polski, gdzie w jednym miejscu znajdują się wszystkie niezbędne materiały i aktualne zasoby” – mówi Agnieszka Jabłońska, Dyrektor ds. Kanału Partnerskiego w Cisco. „Polskie firmy przechodzą cyfrową transformację, która w wielu przypadkach została wymuszona przez pandemię COVID-19. Według danych PMR, w 2020 roku wartość rynku IT w Polsce wyniosła ponad 93 mld zł. Jest zatem o co walczyć, a klienta najłatwiej zdobyć, oferując mu produkty doskonałej jakości, w tym rozwiązania sieciowe, z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz umożliwiające współpracę firmy Cisco”.

 

 

Pandemia przyczyną rekordowo wysokich kosztów naruszeń danych, wynika z raportu IBM Security. Najwyższa średnia jednostkowego przypadku naruszenia w 17-letniej historii raportu.