Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cisco uznane liderem rynku w dziedzinie usług reagowania na incydenty związane z cyberbezpieczeństwem w najnowszym raporcie IDC.

Cisco uznane liderem rynku w dziedzinie usług reagowania na incydenty związane z cyberbezpieczeństwem w najnowszym raporcie 2021 IDC MarketSpace Report for Worldwide Incident Readiness.

Dwa lata temu Cisco Talos, największa na rynku grupa badawcza zajmująca się zagrożeniami w sieci, została rozbudowana o zespół reagowania na cyberincydenty – Cisco Incident Response. Od tamtej pory, eksperci dokładają wszelki starań, aby podnosić poziom ochrony użytkowników Internetu i maksymalnie skracać czas niezbędny na odpowiednią reakcję, nie tylko w przypadku mapowania sieci pod kątem zagrożeń, ale także odpowiedniego na nie reagowania.

Globalny zespół reagowania na cyberincydenty Cisco Talos nieustannie wspiera klientów firmy, pomagając im planować procesy, procedury, a przede wszystkim chronić ludzi. Wszystko po to, aby organizacje mogły się bezpiecznie łączyć i reagować na zagrożenia pojawiające się w nowym hybrydowym świecie. Wysiłki i wkład zespołu w rozwój bezpiecznego Internetu zostały docenione przez analityków IDC. Grupa Cisco Talos Incident Response została uznana przez IDC za lidera w raporcie 2021 MarketScape for Worldwide Incident Readiness Services.

 

„Organizacje na całym świecie mają wybór, jeżeli chodzi o dostawców usług reagowania na cyberincydenty. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy wyróżnieni za ciężką pracę całego zespołu i doceniamy, że klienci ufają nam w kwestii przygotowania i reagowania na incydenty” – mówi Brad Garnett, Dyrektor Generalny Cisco Talos Incident Response.

 

Autorzy raportu wskazują, że „organizacje, które poszukują skutecznych rozwiązań do analizy zagrożeń oraz elastycznych usług w zakresie reagowania na incydenty, powinny rozważyć wybór Cisco”.

 

IDC podkreśla dodatkowo, że usługi reagowania na incydenty Cisco Talos wyróżniają się z uwagi na:

  • Przejrzystość działań i czasu pracy w perspektywie oczekiwań klientów i zaangażowania ekspertów Cisco: pełna transparentność i zrozumienie pożądanych wyników biznesowych klienta mają kluczowe znaczenie dla gotowości i reagowania na incydenty. Cisco dokłada wszelkich starań, aby osiągnąć cele klientów w zakresie bezpieczeństwa. Firma posiada szeroką ofertę usług i dedykowany zespół specjalistów Cisco Talos, a także wiele kanałów komunikacji m.in. WebEx i comiesięczne raporty. Dzięki temu klienci są zawsze na bieżąco jeśli chodzi o najnowsze trendy w zakresie zagrożeń.
  • Integrację możliwości Cisco w zakresie gotowości i reagowania na incydenty z portfolio usług Cisco Talos: kluczem do gotowości na cyberincydenty jest możliwość reagowania na nie w oparciu o odpowiednią analizę. Po uruchomieniu zespołu Cisco Talos Incident Response i jego integracji w ramach globalnej struktury w 2020 roku, a także przez wydarzenia związane z pandemią, zmienił się diametralnie sposób w jaki klienci korzystają z usług gotowości na zagrożenia Cisco na tryb w pełni cyfrowy i dystrybuowany w chmurze. Dotyczy to także usług Cyber Range. Ponadto wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Cisco prowadzi regularne szkolenia we wszystkich aspektach reagowania na incydenty w oparciu o najnowsze informacje o zagrożeniach. Autorzy raportu zauważyli ponadto, że „szkolenia Cyber-range pomagają budować umiejętności potrzebne do obrony przed zaawansowanymi cyberzagrożeniami. Standardowy trzydniowy program stworzony przez specjalistów ds. reagowania na incydenty opiera się na metodologii crawl-walk-run, która rozpoczyna się od instruktażu kursantów w pierwszym dniu. Do ostatniego dnia studenci przechodzą do pełnego środowiska cybernetycznego”.
  • Błyskawiczna reakcja na incydenty: klienci korzystający z usług Cisco Talos Insident Response mają dostęp do jednego z najszybszych na rynku SLO (Service Level Objective), czyli elementu umowy utrzymania jakości świadczonych usług (ang. SLA). Cisco Talos reaguje na incydenty zaledwie w ciągu godziny, a eksperci firmy zjawiają się u klienta w ciągu zaledwie 24 godzin. Szybkie reakcje i właściwe rozmieszczenie globalnego zespołu reagowania na incydenty pomagają klientom stanąć na nogi po atakach i zachować dowody przeciw cyberprzestępcom, które w innym razie mogłyby zostać zniszczone.

 

Cały raport jest dostępny pod linkiem IDC MarketScape: Worldwide Incident Readiness Services 2021 Vendor Assessment