Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cisco Webex pierwszą platformą komunikacyjną na świecie, która wprowadza immersyjne spotkania i połączenia audio w samochodach Ford i Lincoln

Cisco i Ford Motor Company ogłosiły, że aplikacja Webex jest dostępna w ramach Ford and Lincoln Digital Experience. To wyjątkowe doświadczenie dostępne dla klientów Forda i Lincolna w wybranych pojazdach, zapewni swobodę pracy z dowolnego miejsca na świecie, dzięki płynnej łączności i komfortowi spotkań.

Cisco Webex, jest pierwszą platformą komunikacyjną na świecie, która wprowadza immersyjne spotkania i połączenia audio w Ford i Lincoln Digital Experience. Cisco i Ford wspólnie opracowały niestandardowe rozwiązania zoptymalizowane pod dostępne pojazdy, przekształcając je w prawdziwą alternatywną przestrzeń roboczą poza domem lub biurem, łącznie z usuwaniem szumów za pomocą sztucznej inteligencji Webex. Ponadto, komunikator Cisco zapewnia łatwy dostęp do płynnej łączności, ponieważ aplikacja jest dostępna z poziomu natywnego systemu informacyjno-rozrywkowego. Wszystko to umożliwia pracę z dowolnego miejsca bez konieczności korzystania z tabletu, smartfona lub laptopa.

 

„Do tej pory osoby pracujące w podróży borykały się z ograniczoną łącznością i możliwościami utrzymania produktywności” – powiedział Jeetu Patel, wiceprezes i dyrektor generalny Cisco Security and Collaboration. „Integrując Webex z pojazdami Forda, dajemy klientom możliwość współpracy z dowolnego miejsca, przekształcając pojazdy w rozszerzenia ich przestrzeni roboczej bez wyrzeczeń”.

 

Podczas jazdy kierowcy mogą dołączać do spotkań i połączeń Webex z poziomu ekranu dotykowego w pojeździe. Gdy pojazd jest zaparkowany, kierowca może dołączyć do spotkań Webex i oglądać wideo innych zdalnych uczestników lub udostępnione treści, dzielić się reakcjami, przeglądać listę uczestników i nie tylko, tak jakby był przy biurku w biurze lub w domu. Wszystkie te funkcje są częścią pakietu Webex Suite, który zapewnia ciągłą, bezpieczną i niezawodną współpracę, z której słynie Cisco.

 

„Dzięki całkowicie nowemu cyfrowemu doświadczeniu Forda i Lincolna naszym celem jest zapewnienie kierowcy przede wszystkim doświadczenia, które można dostosować i spersonalizować, aby zaspokoić potrzeby naszych klientów, niezależnie od tego, czy chodzi o produktywność, czy rozrywkę” – powiedział Chet Dhruna, dyrektor generalny Connect and Engage Integrated Services, Ford Motor Company. „Teraz kabina w samochodach Ford i Lincoln może zostać przekształcona w prawdziwą alternatywną przestrzeń roboczą dzięki aplikacji Webex i możliwości dostępu do technologii bezprzewodowej 5G i opcji aktywacji hot spotu Wi-Fi w celu podłączenia wielu urządzeń”.

 

Aplikacja Webex jest dostępna do pobrania z poziomu Google Play w pojazdach wyposażonych w Ford and Lincoln Digital Experience. Wśród obsługiwanych pojazdów jest nowy Lincoln Nautilus 2024, a wkrótce również Lincoln Aviator 2025 i Ford Explorer 2025.

 

„HP Amplify Partner Conference 2024 doskonale pokazuje, jak ważny jest dla nas kanał partnerski” – podkreślił Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska