Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cisco Webex zapowiada przełom w doświadczeniach użytkownika dzięki sztucznej inteligencji

Nowoczesna technologia i zaawansowane algorytmy tracą na znaczeniu, jeśli nie wspierają wymiany najlepszych pomysłów i efektywnej współpracy. Cisco dąży do tworzenia wyjątkowych doświadczeń, wykorzystując sztuczną inteligencję do transformacji współpracy między pracownikami oraz komunikacji z klientami. Poprzez kontynuowanie inwestycji w sztuczną inteligencję, firma jeszcze bardziej skupia się na doświadczeniu, tak aby interakcje stały się bardziej przejrzyste, immersyjne, skuteczne i jeszcze bardziej ludzkie.

 

Nowe sposoby pracy z Asystentem AI

Asystent AI, wykorzystujący najnowsze technologie audio oparte na zaawansowanych modelach generatywnej sztucznej inteligencji, jest dostępny w całej platformie Webex. Dzięki temu użytkownicy mogą uzyskać szybkie podsumowania spotkań, notatki i wsparcie w czasie rzeczywistym, co sprawia, że żaden aspekt rozmowy nie zostanie pominięty. Podsumowania i notatki mogą być również udostępniane przy przekazywaniu połączenia, aby odbiorcy mogli szybko nadrobić zaległości.

Kluczowym elementem doskonałych doświadczeń pracowników jest danie każdemu poczucia, że jest widziany i słyszany. Asystent AI dla Webex oferuje tłumaczenia w ponad 120 językach, eliminując barierę językową w komunikacji. Dodatkowo, w spotkaniach, gdzie wielu uczestników gromadzi się w jednym pomieszczeniu, Asystent AI potrafi rozpoznać i oznaczyć poszczególnych mówców w transkrypcji.

Nowe funkcje Asystenta AI na platformie Webex będą obejmowały:

  • Automatyzowanie przepływów pracy dzięki integracjom z aplikacjami, takimi jak Salesforce, ServiceNow, Zendesk i inne.
  • Integrację z Glean, co umożliwi wspólnym klientom ulepszanie dyskusji i przyspieszanie podejmowania decyzji dzięki dostępnej bazie wiedzy oraz integracjom z takimi aplikacjami jak Outlook, Salesforce i ServiceNow.
  • Możliwość wyboru modelu językowego (LLM), który najlepiej odpowiada ich potrzebom, za pomocą Amazon Bedrock.
  • Udostępnianie podsumowań i streszczeń na platformach stron trzecich, w tym Microsoft Outlook, Teams i Slack.

 

Zaawansowane zaangażowanie odbiorców

Narzędzia do współpracy muszą być elastyczne, aby dostosować się do rytmu nowoczesnej pracy. Vidcast – narzędzie Cisco do wiadomości wideo, pozwala użytkownikom na komunikację w bardziej osobisty i angażujący sposób. Dzięki mocy sztucznej inteligencji aplikacja oferuje automatyczne rozdziały i wyróżnienia, ulepszając treść, usuwając hałas i dodając tła, które angażują i wzbogacają wrażenia wizualne. Nowym rozwiązaniem będzie generowanie wideo za pomocą AI. Wystarczy wgrać plik PDF lub PPT, a Vidcast wygeneruje tekst mówiony i wideo z lektorem.

Kolejnym etapem zwiększenia zaangażowania odbiorcy będzie generowanie spersonalizowanych ankiet na podstawie treści prezentacji. Nowa funkcja AI Slido będzie automatycznie analizować prezentacje w Microsoft PowerPoint lub Google Slides, a następnie zasugeruje ankiety dostosowane do zawartości, które będzie można dodać jednym kliknięciem, ułatwiając tym samym zwiększenie zaangażowania uczestników.

 

Doświadczenia w rzeczywistym świecie z urządzeniami Cisco

Distance Zero to wizja eliminowania poczucia odległości między ludźmi, która sprawia, że każda interakcja będzie miała charakter spotkania twarzą w twarz. Urządzenia Cisco i platforma Webex realizują tę koncepcję, wykorzystując specjalnie zaprojektowane rozwiązania audio i wideo wspierane sztuczną inteligencją. Dzięki temu każdy użytkownik może wykazywać się takim samym poziomem zaangażowania niezależnie od tego, gdzie się znajduje.

Cisco Spatial Meetings umożliwia użytkownikom Apple Vision Pro interakcję z innymi, dając poczucie przebywania w jednym miejscu. Cisco dostarcza tę unikalną funkcję dzięki urządzeniom zasilanym sztuczną inteligencją, chipsetom NVIDIA i kamerom z podwójnymi soczewkami, które uchwycą każdy szczegół w trójwymiarowym środowisku. Cisco Room Bar Pro przekształci każdą salę konferencyjną w studio 3D.

Cisco prezentuje również swój kolejny, inteligentny sprzęt do przestrzeni konferencyjnych – Cisco Ceiling Mic Pro. To pierwszy na rynku mikrofon sufitowy zasilany sztuczną inteligencją i adaptacyjnym formowaniem wiązki, który rozpoznaje lokalizację uczestników w sali i automatycznie konfiguruje się, aby uchwycić najlepszą jakość dźwięku. Dodatkowo z pomocą Webex Control Hub jest również niezwykle prosty w obsłudze.

 

„Tworząc nowe możliwości, gdzie AI nie tylko zwiększa produktywność, ale także zbliża ludzi, Cisco kreuje przyszłość pracy w której spotkania zdalne będą tak samo efektywne jak rozmowy na żywo, a interakcje z klientami staną się nie tylko bardziej zautomatyzowane, ale także spersonalizowane, sprawiając, że klienci poczują się naprawdę zrozumiani i doceniani. W nadchodzących latach to sztuczna inteligencja będzie zarządzać rutynowymi zadaniami, uwalniając czas na współpracę i kreatywne rozwiązywanie problemów” – mówi Anurag Dhingra, SVP i General Manager, Cisco Collaboration.

 

Cisco prezentuje nowy Program Partnerski Cisco 360 – wsparcie dla innowacji i rozwoju partnerów