Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cisco Webex wprowadza kolejne innowacje w rozwiązaniach do pracy hybrydowej w ramach platformy Webex.

Cisco zaprezentowało nowe rozwiązania dla pracy hybrydowej w ramach platformy Webex, które umożliwią przedsiębiorstwom większe skupienie na komforcie i efektywności pracy ich zespołów.

 

Przestrzeń do pracy odkryta na nowo: praca hybrydowa wymaga od firm zupełnie nowego podejścia do organizacji miejsca pracy, aby zapewnić użytkownikom wyjątkowe, spójne doświadczenia – niezależnie od tego czy znajdują się w biurze, w domu czy w podróży.

  • Pierwsze w branży partnerstwo z firmą Ford ma na celu wdrożenie Webex Meetings w pojazdach, co zmieni je w mobilne biuro. Więcej informacji w materiale wideo: Przyszłość pracy w biegu | Ford & Webex.
  • Użytkownicy mogą z łatwością uruchamiać i korzystać z aplikacji takich jak Miro, MURAL, Shared Timer i Slido na swoich urządzeniach Webex. Więcej informacji w materiale wideo: Bezproblemowa współpraca dzięki aplikacjom na urządzeniach Webex.
  • Urządzenia Webex obsługują systemy do komunikacji innych głównych dostawców, oferując bezproblemową komunikację niezależnie od sprzętu i platformy.

 

Elastyczne style pracy: ludzie mają różne potrzeby odnośnie do współpracy, wykorzystywanych urządzeń czy platform do komunikacji. To sprawia, że jeszcze większe znaczenie zyskują elastyczność, wielozadaniowość i inkluzywność.

  • Nowe możliwości Vidcast, niezależnego narzędzia do nagrywania wiadomości wideo i komunikacji asynchronicznej, zwiększają zaangażowanie i produktywność pracowników zdalnych. Użytkownicy mogą importować demo nagrane w Webex, edytować je oraz udostępniać jako nagranie Vidcast. Narzędzie można jednocześnie łatwo osadzić w ankiecie Slido na potrzeby wirtualnych spotkań czy szkoleń. Vidcast sprawdza się również w przypadku Webex Events (kiedyś Socio). Więcej informacji w materiale wideo: Announcing Vidcast.
  • W ramach platformy Webex Embedded App Framework, klienci mogą uzyskać dostęp do jeszcze większej liczby ich ulubionych aplikacji, w tym InVision do tworzenia wirtualnych notatek.
  • Integracja Cisco Webex z Notion, narzędziem łączącym wszystkie aspekty zarzadzanie projektem, notatki oraz bazy danych, usprawnia prace klientów, podczas gdy Standout firmy ADP tworzy powiązania w ramach zespołu. Więcej informacji w materiale wideo: Zrozumieć styl pracy współpracowników.

 

Wyjątkowe wydarzenia hybrydowe: Webex Events umożliwia dodawanie napisów i tłumaczeń w czasie rzeczywistym, obsługując transkrypcję z języka angielskiego na 34 języki, a w przyszłości również kolejne. Jest to możliwe dzięki tej samej technologii, która jest wykorzystywana w Webex Meetings.

  • Standardy zgodności Webex Events (SOC 2 Type II, ISO 27001 i SOC 3) oraz integracja z Webex Control Hub zapewniają więcej informacji administratorom, a także uproszczone zarządzanie hybrydowymi środowiskami pracy i wydarzeniami.

 

Niezapomniane doświadczenia klientów: przedsiębiorstwa muszą pozostawiać w kontakcie i móc nawiązywać relacje z klientami za pośrednictwem preferowanych przez nich kanałów komunikacji. Dzięki Webex Connect, firmy mogą inteligentnie zarządzać tymi połączeniami od początku do końca, aby zapewnić bezproblemowe i spersonalizowane doświadczenia w kanałach cyfrowych.

  • Funkcja Webex Connect jest teraz zintegrowana z Webex Contact Center, co umożliwia obsługę nowych kanałów komunikacji, takich jak WhatsApp, Facebook Messenger i SMS.

 

„Obserwujemy jedną z największych zmian w sposobie pracy od dziesięcioleci. Aby przyciągnąć i zatrzymać wartościowych pracowników, organizacje muszą dostosować się do ich potrzeb i wartości, które wyznają, włączając w to możliwość wyboru skąd i kiedy pracują” – mówi Jeetu Patel, wiceprezes Cisco i dyrektor generalny działu Security and Collaboration. „Podążamy w kierunku realizacji wizji, która zakłada zapewnienie najlepszych doświadczeń podczas pracy hybrydowej, tak aby uwzględnić wszystkich pracowników. Innowacje na platformie Webex umożliwiają postawienie użytkownika na pierwszym miejscu.”

 

Innowacje zmieniające oblicze świata, budowa bardziej ekologicznego i inteligentnego świata, głównymi tematami Huawei Global Analyst Summit.