Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cisco wprowadza nowości w programie partnerskim, które ułatwiają działanie partnerom, zwiększają elastyczność i pobudzają wzrost oraz wprowadza nową platformę do komunikacji Partner Experience Platform (PXP).

Cisco na dorocznej konferencji Partner Summit Digital, Cisco ogłosiło największe zmiany w programie partnerskim od ponad dziesięciu lat – firma stworzyła nowy, ujednolicony program partnerski, który docenia i nagradza partnerów, współpracujących z klientami na różnych zasadach. Firma Cisco uruchomiła także nową platformę cyfrową dla partnerów, która zapewnia wszystko, czego partnerzy mogą potrzebować we współpracy z Cisco. Zmiany w programie partnerskim będą wprowadzane na całym świecie przez cały rok finansowy 2021. 

 

„Transformacja nabiera coraz większego tempa. Potrzebujemy przebudowy naszych platform i programów, aby zapewnić sukces Cisco i naszym partnerom” – powiedział Oliver Tuszik, starszy wiceprezes i szef Globalnej Organizacji Partnerskiej w Cisco. „Wprowadzane zmiany uproszczą procesy, pozwolą Cisco i naszym partnerom działać sprawniej, dokładniej i z lepszym wynikiem finansowym. Musimy być gotowi na przyszłość – czyli na wszystko, z czym przyjdzie nam się zmierzyć.”

 

Jeden program partnerski Cisco:

W ciągu najbliższych 12–18 miesięcy Cisco uprości strukturę swojego programu partnerskiego. Skonsoliduje blisko tuzin oddzielnych programów w jeden. Nowy program partnerski Cisco zapewni partnerom większe możliwości różnicowania poszczególnych aspektów działalności – od pośrednictwa, przez usługi zarządzane, po rozwój aplikacji i doradztwo Cisco.

 

„Rok 2020 i pandemia spowodowały, że nasi partnerzy musieli przejść transformację znacznie szybciej, aby móc dostarczać usługi zarządzane i usługi w modelu SaaS różnym branżom, tworzyć aplikacje i wprowadzać automatyzację na platformach Cisco oraz maksymalizować wartość dla klienta na każdym etapie współpracy” – powiedział Marc Surplus, wiceprezes Cisco ds. strategii, planowania i programów. „Podejmujemy odważny krok, aby przełamać odczuwane przez naszych partnerów bariery dzielące poszczególne programy, co zwiększy swobodę w różnicowaniu i transformacji w różnych obszarach ich działalności związanej z Cisco”.

 

Nowy program partnerski Cisco opiera się na czterech kluczowych rolach partnerów: integratora, dostawcy, dewelopera i doradcy. Partnerzy mogą skupić się na jednej roli lub na wszystkich czterech – zależnie od tego, która opcja pasuje najlepiej do prowadzonej przez nich działalności. Marka Cisco Gold Partner pozostaje podstawą nowego programu, ale ulepszenia wprowadzono również na poziomach Premier i Select, aby zapewnić partnerom swobodę w wyróżnianiu się w kontaktach z klientami. Obecni partnerzy Cisco nie będą musieli rozpoczynać programu od nowa, ponieważ został on zaprojektowany w sposób uwzględniający i doceniających ich głęboką wiedzę i wieloletnią współpracę z Cisco.

 

Nowy program partnerski Cisco:

  • Pozwala partnerom zachować zwinność, uwzględniając różne role partnerów we współpracy z klientem – pośrednika, dostawcy usług zarządzanych, dewelopera czy doradcy. Cisco nie szufladkuje partnerów, ani nie ogranicza im możliwości prezentowania ich wyjątkowej wartości.
  • Zwiększa znaczenie na rynku, umożliwiając rozszerzenie roli poza tradycyjny obszar odsprzedaży i zapewniając więcej sposobów prezentowania zarządzanych usług, a także obszarów specjalizacji programistów i doradców.
  • Zapewnia partnerom nowe możliwości zwiększenia rentowności, przenosząc nacisk z cyklu życia produktu na powtarzalną wartość dla klienta. Specjalizacja w zakresie doświadczenia klienta (Customer Experience) ma kluczowe znaczenie ze względu na potrzebę zapewnienia powtarzalnej wartości na każdym etapie współpracy z klientem. Jest elementem zarówno roli integratora, jak i dostawcy usług, a także stanie się wymogiem uzyskania statusu złotego integratora pod koniec 2021 roku.

 

Nowa platforma Partner Experience Platform (PXP):

Oprócz zmian w programie partnerskim, Cisco wprowadza również pierwszą cyfrową platformę dla partnerów, która skupia w jednym miejscu wszystko, czego potrzebują na każdym etapie współpracy z Cisco. Partner Experience Platform (PXP) zapewnia lepszą obsługę partnerów i wzmacnia kulturę Cisco, ukierunkowaną przede wszystkim na ich potrzeby. Partnerzy będą mogli współpracować w ramach połączonego ekosystemu, współtworzyć innowacje i wspólnie sprzedawać razem z Cisco na jednej platformie cyfrowej. Partner Experience Platform (PXP) zostanie udostępniona wszystkim globalnym partnerom 30 listopada 2020 roku.

 

„Innowacje w PXP opracowaliśmy we współpracy z partnerami, aby nasza platforma była gotowa na przyszłość” – powiedział Jose van Dijk, wiceprezes ds. operacyjnych i współpracy z partnerami w Cisco. „Naszym celem jest transformacja kanału cyfrowego i zapewnienie partnerom cyfrowej zwinności na każdym etapie współpracy”.

 

Oto w jaki sposób PXP zapewnia korzyści partnerom i dostarcza im realną wartość:

  • Prostota: PXP zapewnia dostęp do 100 narzędzi, aplikacji i portali na jednej platformie cyfrowej, ułatwiając partnerom korzystanie z nich i zapewniając dostęp do wszystkich niezbędnych rozwiązań.
  • Produktywność: Nowa platforma zapewni partnerom korzyści z usprawnień, na przykład umożliwi szybszą rejestrację w programach i zwiększy możliwości prowadzenia sprzedaży wspólnie z Cisco.
  • Wzrost i rentowność: PXP zapewnia partnerom praktyczne informacje, dzięki którym mogą wykorzystać nowe możliwości rozwoju, zoptymalizować wykorzystanie zachęt i monitorować efekty współpracy.
  • Plan działania na rok 2021: Dalsze zmiany zaplanowane na najbliższy rok będą obejmować analizy porównawcze, szybsze wdrażanie, rejestrację oraz dostęp do społeczności cyfrowej, umożliwiającej współpracę pomiędzy naszymi partnerami.

 

Aby dowiedzieć się, w jaki sposób PXP pomoże partnerom, obejrzyj poniższy materiał:

Partner Summit 2020 – Wprowadzenie do Partner Experience Platform (PXP)

 

https://itreseller.pl/itrnewamd-zaprezentowalo-karty-graficzne-radeon-rx-6000-wyglada-na-to-ze-najwyzszy-stopien-wydajnosci-po-latach-przerwy-wraca-do-zespolu-czerwonego/