Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Citrix liderem w raporcie IDC “MarketScape: Worldwide Unified Endpoint Management Software 2018 Vendor Assessment” dotyczącym rynku dostawców rozwiązań UEM.

Citrix został określony liderem w raporcie IDC “MarketScape: Worldwide Unified Endpoint Management Software 2018 Vendor Assessment” (lipiec 2018), dotyczącym rynku dostawców rozwiązań UEM. Citrix Endpoint Management jest częścią platformy Citrix Workspace, która łączy wszystkie elementy wymagane do zarządzania komputerami użytkowników w rozwiązanie, które pomaga administratorom IT w bezpiecznym zarządzaniu firmowymi aplikacjami, desktopami i danymi. Citrix Workspace, niezależnie od tego, czy uzyskuje dostęp do zasobów i treści z dowolnego urządzenia, chmury czy sieci, podwyższa standard pracy użytkowników oraz zmienia sposób jej wykonywania.

 

Według raportu z badania IDC MarketScape Citrix ma “silne powiązanie z technologiami UEM i zarządzaniem pracą użytkowników końcowych, gdyż jego baza klientów i historia wdrożeń są ściśle związane z wirtualizacją oraz zarządzaniem i dostarczaniem aplikacji”. Raport podkreśla również, że rozwiązanie Citrix pozwala na “zarządzanie GPO, zarządzanie profilami użytkowników oraz standardem ich pracy oraz optymalizację korzystania z wirtualnego i fizycznego systemu Windows 7”. Wymienia również rozwiązanie Citrix AppDNA, które pomaga klientom w ocenie aplikacji i wykryciu potencjalnych problemów w zakresie zgodności z systemem Windows 10. Dodatkowe zalety Citrix Unified Endpoint Management to aplikacja Citrix App Layering i wsparcie dla systemu operacyjnego Chrome.

 

“Będąc kluczowym komponentem platformy Citrix Workspace, rozwiązanie Citrix Endpoint Management zapewnia wysoką jakość zarządzania urządzeniami, a także odpowiednią wydajność firmowych aplikacji, takich jak Secure Mail, Citrix Workspace App. Ponadto wspiera zarządzanie aplikacjami mobilnymi (MAM), mikro-VPN do zabezpieczania danych w ruchu, zarządzanie aplikacjami mobilnymi Office 365, zarządzanie dla starszych urządzeń z systemem Windows 7 i 8.1 oraz bezpieczny przesył dla Citrix Analytics. Cieszymy się, że IDC pozycjonuje nas wśród wiodących dostawców rozwiązań UEM.” – powiedział PJ Hough, wiceprezes wykonawczy i chief product officer w Citrix.

 

Pełny raport jest dostępny do pobrania tutaj.