Citrix podczas konferencji Citrix Summit 2020 w Orlando ogłosił usługę analizy wydajności dla aplikacji i desktopów która ma zapewnić wysoki komfort, poziom zaangażowania i wydajności środowiska pracy.
Citrix Systems, Inc. wprowadził usługę Citrix® Analytics for Performance, która pozwala administratorom IT proaktywne identyfikować problemy z wydajnością rozwiązań Citrix na poziomie poszczególnych użytkowników. Ma im to zapewnić odpowiednio wysoki komfort, poziom zaangażowania i wydajności środowiska pracy. Informację podano na konferencji Citrix Summit w Orlando w ub. tygodniu.
„Pracownicy oczekują dziś podobnych możliwości w zakresie dostępu do firmowych aplikacji, co w przypadku korzystania z aplikacji konsumenckich. Do tego mają zerową tolerancję na niską wydajność środowiska, które spowalnia ich działania. Dzięki usłudze Citrix Analytics for Performance dział IT może uzyskać lepszy wgląd w zachowania użytkowników końcowych i w stan wirtualnych aplikacji udostępnianych im za pośrednictwem rozwiązania Citrix Virtual Apps and Desktops. Tym samym może zapewnić pracownikom środowisko pracy, które zwiększa ich satysfakcję oraz wydajność.”- powiedział Steve Wilson, wiceprezes ds. produktów Workspace i narzędzi analitycznych w Citrix.
Poprawa komfortu pracy użytkownika
Usługa Citrix Analytics for Performance korzysta z mechanizmów uczenia maszynowego, które w czasie rzeczywistym analizują dane telemetryczne z rozwiązania do wirtualizacji aplikacji i desktopów Citrix Virtual Apps and Desktops, dzięki temu ocenia satysfakcję z pracy użytkownika nie tylko na podstawie wydajności urządzenia, ale także poprzez elementy wpływające na dostęp do aplikacji, takie jak czas logowania użytkownika, opóźnienie sieci czy jej stabilność. Dzięki tym wynikom administratorzy IT mogą:
- Szybko wykryć spadki wydajności i zidentyfikować jej przyczyny
- Zmniejszyć ilość zgłoszeń do działu wsparcia technicznego związanych z problemami z wydajnością aplikacji
- Łatwo zidentyfikować grupy użytkowników, czy poszczególne lokalizacje biznesowe, podatne na problemy z niską wydajnością
- Monitorować trendy w zakresie wydajności i anomalie dotyczące komfortu pracy użytkowników
- Skutecznie skalować środowisko IT w oparciu o aktualne zużycie zasobów
- Holistycznie oceniać i raportować wydajność systemu i komfort pracy użytkowników
„Analiza zachowań i komfortu pracy użytkowników jest kluczowa dla zapewnienia im bezpiecznego i spójnego dostępu do aplikacji i danych na dowolnym urządzeniu. Kluczem do korzystania z niego bez zbędnych problemów jest ciągły wgląd w systemy sieciowe i aplikacje, by móc szybko wykrywać i rozwiązywać problemy, zanim wpłyną one na wydajność.” – powiedział Mark Bowker, starszy analityk w Enterprise Strategy Group.
Dostępność
Usługa Citrix Analytics for Performance jest dostępna i kompatybilna zarówno z lokalnymi (on-premise), jak i dostępnymi w chmurze instancjami rozwiązania Citrix Virtual Apps and Desktops.
https://itreseller.pl/itrnewcitrix-workspace-dostepny-na-platformie-google-cloud-pozwoli-to-zapewnic-komfortowy-dostep-do-preferowanych-aplikacji-z-pakietu-g-suite/